IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : butt plug
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2002 23:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www7.brinkster.com/buttplug/default.htm

dat ik deze band nog niet eerder heb genoemd. speelden vrienden van mij in en ik heb er zelf nog deel vanuit gemaakt in de beginperiode (enkele riffs van mij staan nog op hun eerste cd). maar ik vond er niet veel aan. veel te technische en te veel stijlen door elkaar mixen(ik hou het graag simpel). maar mocht je van technische hardcore houden (en dat zullen er niet teveel zijn denk ik) probeer het eens. later is de zanger van the obnoxious er nog bijgekomen, mischien zegt iemand dat wel wat.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-07-2002 23:08 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nooit van gehoord, maar wat een gruwelijke naam(butt plug dus), bijna iets grindcore achtigs

maar ik ben wel benieuwd.

Oud Vuil.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 23:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Butt-plug is een tool voor anale sex. Je duwt een staaf in je aarsch met een soort ballon eromheen.
Iig, je kunt dat ding dus opblazen om je aarsch groter te maken en aan grote "dingen" laten wennen.

Geniale naam!

attila_de_hun
Posted 25-07-2002 23:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, die naam was niet echt schitterend. die was geinspireerd opp een of ander aparaat dat was gesignaleerd in de etalage van een sexwinkel. brrrrrrrr. maarja het beestje moet een naam hebben he? je kunt wel wat nummers downloaden op hun site dacht ik.

ik vind het voor hun erg jammer dat ze nooit iets echt bereikt hebben want het zijn goede muzikanten (en toffe gasten). maar hun muziek is te technisch naar mijn zin en ze proberen teveel invloeden in hun muziek te verwerken.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-07-2002 23:13]

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 25-07-2002 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juli 2002 23:12 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, die naam was niet echt schitterend. die was geinspireerd opp een of ander aparaat dat was gesignaleerd in de etalage van een sexwinkel. brrrrrrrr. maarja het beestje moet een naam hebben he? je kunt wel wat nummers downloaden op hun site dacht ik.

ik vind het voor hun erg jammer dat ze nooit iets echt bereikt hebben want het zijn goede muzikanten (en toffe gasten). maar hun muziek is te technisch naar mijn zin en ze proberen teveel invloeden in hun muziek te verwerken.

ik lees net dat ze stoppen?!?

Oud Vuil.

attila_de_hun
Posted 25-07-2002 23:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 23:09 schreef Slechtheid het volgende:

Butt-plug is een tool voor anale sex. Je duwt een staaf in je aarsch met een soort ballon eromheen.
Iig, je kunt dat ding dus opblazen om je aarsch groter te maken en aan grote "dingen" laten wennen.

Geniale naam!

"bedankt" voor deze achtergrond info. ik heb nu weer voor een week gruwelijke visioenen.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 23:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 23:14 schreef attila_de_hun het volgende:
"bedankt" voor deze achtergrond info. ik heb nu weer voor een week gruwelijke visioenen.

.MEGS hebben?

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 25-07-2002 23:17 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juli 2002 23:15 schreef Slechtheid het volgende:
.MEGS hebben?

AAAARRRRGGGHHH

Oud Vuil.

attila_de_hun
Posted 25-07-2002 23:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 23:13 schreef webblaster wim het volgende:
ik lees net dat ze stoppen?!?

ja, mijn voorraad gedoneerde goede riffs waren op. nee geintje. op een gegeven moment is het gewoon op. dat was bij hun ook het geval. je weet wel, het aantal repetities gaat naar beneden. niet iedereen is meer aanwezig en je muziek slaat niet aan. dan dooft het gewoon uit. hun solo-gitarist, die erg goed is, zit nu in een deathmetal band (zal wel technisch worden ala dying fetus opm maar wat te noemen)

attila_de_hun
Posted 25-07-2002 23:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 23:15 schreef Slechtheid het volgende:
.MEGS hebben?

NEE,NEE,NEE,NEE,NEE,NEE,NEE (maal miljard)

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 23:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik verneuk het topik, sorry.
Ik kan met totaal niks voorstellen bij technische hardkore, dus noem eens een paar bands die erop lijken.

attila_de_hun
Posted 25-07-2002 23:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 23:20 schreef Slechtheid het volgende:
Ik kan met totaal niks voorstellen bij technische hardkore, dus noem eens een paar bands die erop lijken.

ik zou het echt niet weten. ze hebben best wel een origineel geluid dus probeer gewoon eens een paar nummers op hun site. (gratis en voor niks).

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 23:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 23:23 schreef attila_de_hun het volgende:
ze hebben best wel een origineel geluid dus probeer gewoon eens een paar nummers op hun site. (gratis en voor niks).

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-07-2002 23:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

GEweldig!

attila_de_hun
Posted 25-07-2002 23:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb NOOIT beweerd dat ik GEEN communist ben. wacht maar tot mijn rode broeders hier binne vallen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2002 2:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juli 2002 23:20 schreef Slechtheid het volgende:

Zoek het Today is the day topic eens op

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-07-2002 2:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 23:24 schreef Slechtheid het volgende:

Geniaal, rotflol.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-07-2002 10:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 juli 2002 23:24 schreef Slechtheid het volgende:
(commie plaatje)

Eyyy volgens mij kom jij nog wel eens op mijn forum... ghehehehe....

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 26-07-2002 10:08]

Zenial

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com