|
Auteur: |
|
|
Ik wil graag met mijn band Winter of sin een package vormen met een of meerdere bands om eens wat meer op te treden. Zijn hiervoor gegadigden? Voor informatie kun je op onze site terecht www.winterofsin.com Via de site kun je ook contact met ons opnemen. Ps. wij spelen (melodieuze) black/doom |
|
Ben je bereid om met een death metal band te spelen? Trieste gast |
|
ja dat wil ik ook wel eens weten 11.45: restate my assumptions |
|
nou, ik hoef het niet meer te vragen dus ... No meat is sweater |
|
quote: nouja het kan wel opzich 11.45: restate my assumptions |
|
Als je er een doom/death-bandje bij wilt hebben kijk dan eens op http://www.morphia.nl Ik zie die lui nooit meer maar ik wil ze ff promoten omdat ze 1 van de beste doombands van Nederland zijn. Als je een gemengde line-up wilt is dit natuurlijk ideaal. |
|
ik weet niet van bands je zoekt voor de package... en waar je wil spelen (heb je al kontakten) want opzich wil CHD wel... we kunnen op dit moment namelijk moeilijk optredens scoren omdat we nog geen muziek hebben op cd (deze winter opnames) kijk op www.controlhumanddelete.tk voor info Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
vanaf het moment dat we een drummer vinden, zijn we waarschijnlijk ook wel geïnteresseerd. Check onze band & muziek maar eens op: www.thequiescent.com www.mp3.com/the_quiescent The Quiescent - Belgian Melodic Death Metal |
|
Ik ben (db) drummer, wat voor muziek maken jullie, en waar in het noorden precies? Trieste gast |
|
Het noorden is Groningen. En de muziek die wij maken (moeilijk om een omschrrijving te geven hoor) zou je een kruising tussen oude My dying Bride, Satyricon, Abigor, Opeth ofzoiets kunnen noemen. Op onze website staan wel wat mp3's. www.winterofsin.com |
|
dat staat toch bovenaan al wat ze spelen jonge. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Misschien is Bitter Haervest uit Enscehde wel iets voor jullie ... Ook vergelijkbare stijl |
|
De beide Groninger deathmetalbands Sanguinary en Grinroth zoeken een band in Overijssel/Gelderland om samen met die band in één van die provincies op te treden. www.sanguinary.com www.grinroth.nl gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Black/Death metal www.memorial.nl.nu [Dit bericht is gewijzigd door Rammsteiner op 06-01-2004 17:46] "Sehnsucht" |
|
Packages zijn altijd interessant. |
|
wanneer leren mensen es te checken of een topic nog wel relevant is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
tja underground bands hebben maar eenn korte levensduur |
|
Sinds wanneer is een topic zoals deze niet relevant? Als ik om kaartjes zou gaan vragen voor een concert van Emperor, ja dan is een topic niet relevant! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Helaas kunnen we niet live spelen omdat de helft van de band in het buitenland woont en we niet op een regelmatige basis kunnen oefenen... UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
quote: Als je goed had gelezen dan zag je dat Scotfan een nieuw verzoekje had gepost...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bovendien wil Winter of Sin volgens mij altijd nog wel een package vormen (ook al komt Smirre hier niet (zo vaak?) meer. Touché, pussycat! |
Index / Muziek algemeen |