|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb die naam volgens mij wel eens eerder gehoord... volgens mij bij impaled succubus... de muziek is mij echter onbekend... Je moeder. |
|
gedownload en afgekeurd! Inderdaad zo origineel als een deur. Originaliteit is geen vereiste, maar aangezien ik het toch al niet mooi vond, kan ik dit mooi als argument gebruiken Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik ben onwijs pro- industrial-blackmetal (limbonic art, the kovenant, And oceans) dus ik vinnet wel een lekker album, maar het klinkt allemaal alsof ik het al een keer gehoort heb. |
|
Heb net het interview in de Aarsschok gelezen.Ben wel benieuwd naar deze band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
industrial-blackmetal ken ik wel waarderen (als het niet 'te' word) Ga ze eens nader onderzoeken |
|
zag die cd vandaag liggen... niet geluisterd want hij lag bij plato Je moeder. |
|
Ik heb m al een maandje thuis liggen. Had m zo'n 3 keer geluisterd, maar het bleef niet echt hangen. Gisteren en vandaag nog maar eens geluisterd en ik vind m nu erg cool! Erg coole weirde black metal. Sommige riffs lijken wel op elkaar vind ik. Toch een erg goed album! |
|
ik kom um vast nog wel ergens tegen |
|
net nog gedownload ... klinkt erg goed moet ik zeggen, ben wel fan van deze muziek, goed geluid ook, leuke electronische grapjes er tussen. Klinkt inderdaad wel als Satyricon, maar dat geeft niet ... zeer coole cd The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik zit hier al tijden lang te zeiken over deze band. Ik vond ze eigenlijk best goed. Qua speltechiek en sfeer echt een hele goeie band. Maar qua originaliteit idd niet erg geweldig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nou sorry hoor maar elke gast die Emperor te gek vond moet dit gewoon blind aanschaffen, geweldige band 1e klas en de vocals van Jack D ripper van Morgul zijn perfect http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=9500407 er is een mp3 te beluisteren op bovengenoemde url Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
jah jah ken die band.... zal de cd van hun opzoeken, heb hem hier ergens liggen.... idd lekkere muziek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Goeie plaat idd. De vergelijking met Emperor is wel wat vergezocht. Mayhem en Satyricon komen dichter in de buurt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb 'm voor 5 euro bij de Plaatboef vandaan, dus dan kun je je er sowieso geen buil aan vallen. Maar ik had er al een kopietje van, dus ik wist ook al hoe het klonk. Het is inderdaad niet super origineel, maar het is wel een lekker plaatje voor zo af en toe. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Volgens mij was het best een lekkere plaat. Als ik eraan denk zal ik'm vanavond maar weer eens aanzetten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
pfff, vind er niks aan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nog steeds een leuke plaat, maar lijkt te veel op rebel extravaganza |
|
nou ik vond dat nummer er niet op lijken hoor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verschil is ook dat the 7th sun eerder is uitgebracht als rebel extravaganza. Geniale cd is het trouwens. Al veel te lang niets van de band gehoord... |
|
aha! nou dan mag die vergelijking niet meer worden gemaakt lijkt me Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb deze CD al een tijdje liggen en ik draai hem geregeld. Het is een sterke CD met Industrial BM composities die nog het meest doen denken aan Satyricon's Rebel Extravaganza. Misschien wat minder catchy. Weet iemand trouwens wat nieuws over deze band want me dunkt dat het redelijk dood is rond deze band. Wat eigenlijk een schande is. |
|
ik vind het allemaal niet zo indrukwekkend eigenlijk... no text supplied |
|
zijn dat die gasten niet die die wedstrijd van het franse Hardrock-magazine niet hebben gewonnen in 2003-4? :p |
|
quote: check no text supplied |
|
yep. Maar volgens mij was dat al in 2001 of 2002, aangezien daarna een plaat mochten uitbrengen via season of mist. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |