IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Cello's
Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 26-07-2002 21:43 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

zijn er hier mensen die Cello spelen? zo ja kunnen die me wat info verschaffen over lessen, prijzen, etc...


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 26-07-2002 21:53 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Cello... Sorrie, nee. Bangt niet zo lekker.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-07-2002 21:54 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 21:53 schreef Paulien.broeren het volgende:
Cello... Sorrie, nee. Bangt niet zo lekker.


echt wel, apocaliptica


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-07-2002 21:55 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 juli 2002 21:54 schreef impaled succubus het volgende:
echt wel, apocaliptica
Hehehehe, ik wou het net zeggen inderdaad. Die lui bangen er vrolijk op los achter hun cello's, dus ik zie het probleem niet zo.

Mooi geluid ook nog.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 26-07-2002 21:57 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ja heb net de apo. dvd gehuurd


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 26-07-2002 21:57 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Fuck, da's waar ook! Stomme ik! Ik heb ze nog wel live gezien op Graspop twee jaar terug! Die heersen inderdaad!
domdomdomdomdomdomdomdomdomdomdomdomdomdomdom


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 26-07-2002 22:07 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

nog iemand met nuttige info?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-07-2002 22:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 22:07 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
nog iemand met nuttige info?

nee, verander de topic naam maar in apocaliptica


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-07-2002 22:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je kunt naar een muziekschool gaan.....
en anders info bij die michelle vragen die mee heeft gedaan aan het eurovisie songfestival. aardige meid hoor (6 jaar geleden was ze dat iig)
(zij speelt dus cello)


bouw
Usericon van bouw
Posted 26-07-2002 22:12 by bouw Wijzig reactieProfiel van bouwQuote dit bericht

heb ooit een engelse band gezien met cello bas en drum . De cello werd versterkt over 2 marshalls en klonk als een heavy gitaar. Weet iemand de naam van deze band die ik zag in de ZOPO in Horst ongeveer 10 jaar geleden?


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 26-07-2002 22:58 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

ja k ga binnekort langs een muziekschool


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-07-2002 23:02 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

op 'Evoken - Quietus' klinkt de Cello toch wel het ruigst. Verder lijkt het me niet zo'n leuk instrument om te spelen, neem dan viool, of synth, dan kun je al die instrumenten wel faken


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 28-07-2002 23:10 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Hopelijk wat nuttige info:

cello's zijn iig prijziger dan violen (meer hout enzo) dus ik dacht vanaf een guldentje of 3000 (vergeef me mn guldens...1500 euro dan). Privelessen zijn gemiddeld 20 euro p.u. bij conservatoriumstudenten ligt dat lager. Muziekschoolprijzen verschillen, gezien de subsidie per gemeente verschilt. Dat moet je zelf natrekken.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-09-2002 1:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb vanavond besloten om cello te leren spelen. Ik ga eindelijk naar het conservatorium.. ehem

edit: Ok, dit gaat dus niet door. In mijn enthousiasme had ik een kleine doch doorslaggevende beperking over het hoofd gezien..

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 08-09-2002 19:30]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-09-2002 1:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Klinken op dat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-09-2002 2:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb een aantal keren op de cello van de ex van mijn mams mogen spelen -- heerschend instrument..

Maar, zij had dus een 'huurcello', wel redelijk brakke dingen maar een nieuwe gaat je zo EUR1000 kosten en dan heb je niet eens een goede.. Prijzig dus.

Die cello had ze via de muziekschool gehuurd, dus informeer daar ff.. En les kost daar iets van EUR450 per jaar geloof ik.

En je kan ook een gebruikte zoeken natuurlijk, die staan vast wel op marktplaats.

Suc6 iig!

edit -- fok het euroteken! hoe krijg ik die op ZM? Ik krijg dit: € (ctrl+alt+5)

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-09-2002 2:26]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-09-2002 14:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Cello's zuigen negersnikkels


Ik, Wil Schuurman


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-09-2002 14:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 14:34 schreef Snagger het volgende:
Cello's zuigen negersnikkels


Bedankt voor je nutteloze bijdrage


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 09-09-2002 10:57 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Nog een nuttige bijdrage: tip: koop niet een cello voordat je les hebt. Ik heb het zoooo vaak gehad dat een leerling "alvast" een viool had gekocht op eigen houtje, en het bleek een onspeelbare knakenviool te zijn, waarna die leerling toch moest gaan huren/ander instrument kopen. Weggegooid geld dus.

Dus: probeer in eerste instantie te huren bij een muziekschool of vioolbouwer (voor het geval je er toch niks aan vindt) en als je het leuk genoeg vindt, vraag je leraar mee te gaan naar een bouwer (een beetje leraar doet dat wel), die ziet ook of de bouwtechnische details kloppen, en of je waar krijgt voor je geld.

Ennuh, heb je het tipboek cello al gekocht? Erg nuttig.

[Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 09-09-2002 10:59]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-09-2002 12:30 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Cello!!!! ik speel het niet, maar ik vind het een prachtig instrument! Een vriendin van mij speel al heel lang cello en ik vind het WAUW!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-09-2002 15:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 1:49 schreef mislyd het volgende:
Ok, dit gaat dus niet door. In mijn enthousiasme had ik een kleine doch doorslaggevende beperking over het hoofd gezien..


Hoezo???


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-09-2002 16:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Cello's heersen idd als instrument zijnde. Hoe je het in je muziek verwerkt moet je zelf weten. Maar goed, ik zou idd eens je lokale muziekschool proberen. Die kunnen je vast beter helpen dan een stel metalheads op een forum.



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-09-2002 21:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Iemand op mijn afdeling speelt cello. Ik vind het dus nooit een probleem als hij aan het oefenen is.

Ik zal hem eens vragen naar wat praktische tips.


Touché, pussycat!


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 10-09-2002 21:17 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

dank

ik moet nog steeds gaan informeren


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen