|
Auteur: |
|
|
zijn er hier mensen die Cello spelen? zo ja kunnen die me wat info verschaffen over lessen, prijzen, etc... |
|
Cello... Sorrie, nee. Bangt niet zo lekker. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
quote: echt wel, apocaliptica |
|
ja heb net de apo. dvd gehuurd |
|
Fuck, da's waar ook! Stomme ik! Ik heb ze nog wel live gezien op Graspop twee jaar terug! Die heersen inderdaad! domdomdomdomdomdomdomdomdomdomdomdomdomdomdom Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
nog iemand met nuttige info? |
|
quote: nee, verander de topic naam maar in apocaliptica |
|
je kunt naar een muziekschool gaan..... en anders info bij die michelle vragen die mee heeft gedaan aan het eurovisie songfestival. aardige meid hoor (6 jaar geleden was ze dat iig) (zij speelt dus cello) |
|
heb ooit een engelse band gezien met cello bas en drum . De cello werd versterkt over 2 marshalls en klonk als een heavy gitaar. Weet iemand de naam van deze band die ik zag in de ZOPO in Horst ongeveer 10 jaar geleden? |
|
ja k ga binnekort langs een muziekschool |
|
op 'Evoken - Quietus' klinkt de Cello toch wel het ruigst. Verder lijkt het me niet zo'n leuk instrument om te spelen, neem dan viool, of synth, dan kun je al die instrumenten wel faken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hopelijk wat nuttige info: cello's zijn iig prijziger dan violen (meer hout enzo) dus ik dacht vanaf een guldentje of 3000 (vergeef me mn guldens...1500 euro dan). Privelessen zijn gemiddeld 20 euro p.u. bij conservatoriumstudenten ligt dat lager. Muziekschoolprijzen verschillen, gezien de subsidie per gemeente verschilt. Dat moet je zelf natrekken. |
|
Ik heb vanavond besloten om cello te leren spelen. Ik ga eindelijk naar het conservatorium.. ehem edit: Ok, dit gaat dus niet door. In mijn enthousiasme had ik een kleine doch doorslaggevende beperking over het hoofd gezien.. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 08-09-2002 19:30] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Klinken op dat! |
|
Ik heb een aantal keren op de cello van de ex van mijn mams mogen spelen -- heerschend instrument.. Maar, zij had dus een 'huurcello', wel redelijk brakke dingen maar een nieuwe gaat je zo EUR1000 kosten en dan heb je niet eens een goede.. Prijzig dus. Die cello had ze via de muziekschool gehuurd, dus informeer daar ff.. En les kost daar iets van EUR450 per jaar geloof ik. En je kan ook een gebruikte zoeken natuurlijk, die staan vast wel op marktplaats. Suc6 iig! edit -- fok het euroteken! hoe krijg ik die op ZM? Ik krijg dit: € (ctrl+alt+5) [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-09-2002 2:26] |
|
Cello's zuigen negersnikkels Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Bedankt voor je nutteloze bijdrage |
|
Nog een nuttige bijdrage: tip: koop niet een cello voordat je les hebt. Ik heb het zoooo vaak gehad dat een leerling "alvast" een viool had gekocht op eigen houtje, en het bleek een onspeelbare knakenviool te zijn, waarna die leerling toch moest gaan huren/ander instrument kopen. Weggegooid geld dus. Dus: probeer in eerste instantie te huren bij een muziekschool of vioolbouwer (voor het geval je er toch niks aan vindt) en als je het leuk genoeg vindt, vraag je leraar mee te gaan naar een bouwer (een beetje leraar doet dat wel), die ziet ook of de bouwtechnische details kloppen, en of je waar krijgt voor je geld. Ennuh, heb je het tipboek cello al gekocht? Erg nuttig. [Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 09-09-2002 10:59] |
|
Cello!!!! ik speel het niet, maar ik vind het een prachtig instrument! Een vriendin van mij speel al heel lang cello en ik vind het WAUW! |
|
quote: Hoezo??? |
|
Cello's heersen idd als instrument zijnde. Hoe je het in je muziek verwerkt moet je zelf weten. Maar goed, ik zou idd eens je lokale muziekschool proberen. Die kunnen je vast beter helpen dan een stel metalheads op een forum. |
|
Iemand op mijn afdeling speelt cello. Ik vind het dus nooit een probleem als hij aan het oefenen is. Ik zal hem eens vragen naar wat praktische tips. Touché, pussycat! |
|
dank ik moet nog steeds gaan informeren |
Index / Algemeen |