|
Auteur: |
|
|
quote: AGUYNGUERRAN heeft bevestigd, dus niet langer onder voorbehoud. Je kan me de bout hachelen! |
|
is DA terug bijeen?? waarschijnlijk wel dus sweet "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Bassist Koen had mij ergens in maart verteld dat de band definitief uit mekaar lag. Zanger woonde inmiddels in Zweden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
3 dagen voor mijn tweede zit, niet dus :| |
|
quote: Wel, ik ken die mannen zo een beetje. En 'k wist dat de zanger nen maand of zo in België was, dus... En live zijn ze beeeestig, dus... kon ik het maar vragen. 16 augustus, wees allen daar! Je kan me de bout hachelen! |
|
Hej, de zanger hier van Dark Ages. We spelen dus de 16de tesamen met aguynguerran. Voor mij lag de band niet uiteen aangezien ik nog altijd nummers skrijf... Raar ook dat Koen zei dat de band uiteen lag. Hij doet in ieder geval nog verder... Gelijk hoe zou ik zelf toch verder doen met dark ages of enkele projekten...desnoods alleen als het moet. De mogelijkheid bestaat ook dat er een nieuwe demo komt binnenkort. Maar dat staat nog niet vast. |
|
En, wie komt er? Zitten der ier feitelijk veel Belgen? Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik ben belg mar als ik zie wat er rond mijn oren gebeurd soms zou ik nog liever Turk zijn... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wel, eet pita als ontbijt, als middagmaal en als avondeten, wie weet... wat er allemaal in zoiet zit. Je kan me de bout hachelen! |
|
zeg, beste leute, vriedag ist zo verre, komt allemoale maar af , maar let op! De affiches bevatten een foutjen: saturday 16th staat er op. Tis dus vrijdag!!!!http://users.pandora.be/frontline/jpg/16oogst.jpg Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ik weet nog niet of het kan-heel misschien- [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 15-08-2002 22:48] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Misschien misschien, tis ier van moeten!! haha Je kan me de bout hachelen! |
|
't Was, al zeg ik het zelf, met de 'nodige' Spinal Tap-toestanden, !!! Je kan me de bout hachelen! |
Index / Concerten |