|
Auteur: |
|
|
Wie gaat er hier nog naar Eurorock in LommeL ?? Ik heb een ticketje voor alle 4 de dagen. Spijtig dat Theatre of Tragedy niet komt En Ancient Rites zal hopelijk super zijn http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
Ik denk dat iedereen naar Wacken gaat? |
|
Ik naar geen van beiden... |
|
Dat is jouw probleem. Sorry, ik kon het niet laten... |
|
Ik vind het niet erg. On topic |
|
ook geen van beiden |
|
Wie weet ga ik wel nr beiden vrijdag nr Eurorock, 's nachts doorrijden nr Wacken zodat ik daar 's zaterdags nog kan rondhangen.. 'k weet nog niet eigenlijk... |
|
Ikke ga de vrijdag.. Oceaantjes kijken... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Miljaarde miljaar! En ikke moet werken I cut myself again and again to remind myself of you |
|
Wie gaat er noôôôôôôôôôg???????? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat zegt genoeg! Ik had er ook wel heen gewild trouwens; maar ik moet naar Wacken! |
|
nou Beli, ziet er naar uit dat je helemaal alleen bent he. Nou ik ben er ook 4 dagen hoor, alleen moet ik werken en zo.... |
|
ik ga niet kheb trouwens gisteren reclame gezien voor eurorock op tmf... die man riep wat namen af, hoor ik opeens "The Gathering.... nét niet Within Temptation" !!! |
Index / Concerten |