|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wie o wie...... -dzouwe changed to 'ouwe' |
|
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dan speelt nepenthe in nijmegen. en ik heb saxon alleens gezien |
|
rustig mar changed to 'ouwe' |
|
ik ben rustig |
|
:D :D Ik ga ook als ik kan.. zijn er nog kaartjes ? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
uh..... weet ik veel, moet ook nog bestelle changed to 'ouwe' |
|
- dzouwe - Lord Morgoth - Lady Rose bla...bla...bla... |
|
Wat moet dat kosten?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
20 euro... duur duur, MAAR saxon neemt de eagle mee ! Ik sta wederom vooraan met biff mee te zingen ! Ik, Wil Schuurman |
|
Saxon in nooit te duur, hehe ! Achja, Biff moet ook een z'n kleurspoeling betalen Ik, Wil Schuurman |
|
speelden ze laatst ook niet ergens voor 12 euro bij hilversum was dat geloof ik (of is) |
|
Ja, dat was oliver & dawnson saxon.. de ouwe gitarist en bassist van saxon vinden dat zij meer recht hebben op de naam Saxon en spelen zo alle saxonhits in een kutte versie Godver.. als ik 12 euro bijkreeg was ik nog niet gegaan Ik, Wil Schuurman |
|
toch vindt ik 20 pleuro teveel geld, op graspop stonden ze ook, en voor het dubbele kreeg je oa slayer en halford erbij. stonden ze twee jaar terug ook niet op wacken? |
|
wat is 20 euro nou op eennuhh....... jaarsalaris? changed to 'ouwe' |
|
quote: Ik werk niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: en dan nog bier. zo'n uitje is een goede dag werken. of te wel een week eten |
|
Zelfs ik zou een week niet eten om saxon te zien ! Ik zie het nu al voor me... eerste de intro.. dan killing ground (mwah) en dan opeens "Do you want an old or a new song" waarop iedereen masaal "OLD!" roept en dan... This one's about ... + jaartal (ja, die Biff heeft een goed geheugen ) en dan weer een dikke avond klassiekers... DENIM AND LEATHER.. BOUND US ALL TOGETHER.. IT WAS YOU.. THAT SET THE SPIRIT FREE ! Ik, Wil Schuurman |
|
ikke mayb wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Je kunt ook water drinken... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik vind het sowieso fijner om niet zoveel bier te drinken bij dit soort concerten. (En je kunt je de volgende dag veel meer herinnneren :D) Maar ik ga achter een kaartje aan Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Dat er niemand gaat zegt wel weer over de smaak van de meeste mensen ( ) Achja IK zal vooraan staan om mee te brullen met de geweldige klassiekers die deze band heeft... en die 20 euro is het echt wel waard ! Ze nemen trouwens ook de eagle mee... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik kom 11de keer Saxon Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Kan je de 25e in de AB meteen voor de twaalfde keer gaan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
AB ? Dat is belgiƫ neem ik aan.. Het probleem met saxon alleen is dat een maand lang alle concerten daarna zo ongeveer in het niet vallen.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:De Ancienne Belgique in Brussel. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |