|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck je hebt gelijk dat was toen DRF de tweede keer met Anathema speelde in Baroeg. Okay klein foutje, maar die groupie zie ik nog regelmatig lopen onlangs nog op Wacken. |
|
Anathema die blijft overnachten bij je thuis...hmmm, k denk dat da inderdaad nie niks is. Btw mijn favoriet nr is toch wel 'lost control' omwille van de enorm toepasselijke teksten en ja...gewoon het nr zelf é |
|
Groupie, groupie, wat groupie??? |
|
quote:Groupie als in de hele nacht met Vincent liggen te krikken had ik van Pim & vriendin begrepen..... |
|
de hele nacht is wat overdreven. maar het prototype groupie was/ is het wel m.a.w. continu rondom bandleden hangen om uiteindelijk flink gepaald te worden |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 28-07-2002 20:56] |
|
hehehe... Vertel eens iets wat we nog niet wisten... |
|
Laten we het even on-topic is in deze niet echt van toepassing, maar slowchatten in het onzin forum aub. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 28-07-2002 20:56] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 07-09-2004 17:36] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
wat dacht jij: zal ik maar eens in alle Anathema topics iets posten? |
|
U gaat door voor de wasmachine Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: yess!!! zijn er trouwens wel veel zeg, topics I mean |
|
quote: en terecht Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Slotje ... |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Op verzoek van Jenje: Achterlijke botmongool ende zoon van een padlarf, hou nou eens op met het onnodig omhoogschoppen van de topics. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dat moet ie zelf maar zeggen, hier kan ik natuurlijk niks mee Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Heel goed flebbie. Mensen moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen, verdorie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Achterlijke botmongool ende zoon van een padlarf, hou nou eens op met het onnodig omhoogschoppen van de topics. |
|
Ach...gevonden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:lol, je wilt graag onthouden in welke topics je mensen aan het irriteren was, zodat je het volle effect kunt aanschouwen? tsk tsk, slechte man... tip: bookmarken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |