|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben van mening dat het hele dikke vette heersch is!!! MetallicA!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zwarte Album ?????? Wat d8 je van de eerste 3 ?? Die waren pas What's the Speed of Dark? |
|
quote: Helemaal met je eens (bijna dan). Geweldig optreden, en het laatste goede optreden van ze. Alleen speelde ze wel degelijk nummers van na Black Album. Setlist was als volgt: Ecstacy of Gold Breadfan Master of Puppets Wherever I may Roam The Thing that should not be Feul The memory remains bleeding me "jason & kirk investigation" Seek & Destroy for whom the bell tolls king nothing whiskey in the jar one fight fire with fire nothing else matters sad but true creeping death die, die my darling enter sandman en dit is nog geeneens het volledige optreden (ik heb de live videoband, die duurt 130 minuten, helaas niet het volledige optreden dus) [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 23-12-2002 23:27] |
|
quote: Hij zegt toch tot en met het Zwarte Album... Ik wil Metallica eigenlijk wel zien als ze samen met Iron Maiden in Nederland komen, maar dan hoop ik dat ze ook nog goede nummers spelen (dus niet nieuwe nummers samen met Ja Rule ofzoiets), als ze dat nog kunnen. |
|
quote: Mee akkoord! Metal Militiaaaaaaaaaa Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Je neemt me de woorden uit de mond. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Trying get the madness into you!! |
|
Laat ze maar komen! Maar ze moeten niet verwachten dat ik naar ze kom kijken... |
|
het hedendaags metallica zuigt, biggggtime maar niemand kan ontkennen da hun oudere werk ( tot And Justice..) echt wel top was If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: Voor mij geld ook dat ik ze zeker wil zien! Idd zijn ze na ...And Justice For All minder geworden, mahjah nobody's perfect They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik ga er toch wel naar toe, ik vind toch dat ik ze minstens één keer gezien moet hebben. Ik vind het namelijk helemaal niet slecht Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote:nowp geen 13 maar 3 , ik denk zelf niet dat ze 1 nummer van kill em all overgeslaam hebben |
|
tuurlijk, droom maar lekker verder jongen. Nummers als Whiplash Hit the lights of Metal Militia KUNNEN ze volgens mij niet eens meer spelen (en toen ook al niet meer). Trouwens heb je gezien dat ze op die videoband (zie post van Bint) The four Horsemen niet eens erop hebben gezet (die speelden ze toen dus wel), terwijl dat dus het beste (imo) 'Tallica nummer is wat ze ooit gemaakt hebben. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: heheh, dat had ik er nog wel ff bij kunnen zeggen, die video die ik heb is een Bootleg die ik 2 jaar geleden op Eurorock heb gekocht |
|
gaan ze toeren met ricky martin? check deze foto: The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
die foto hierboven is echt erg. Ik probeer me zo weinig mogelijk van de huidige Metallica mee te krijgen, maar als ik dan iets meekrijg is het al erger, nu weer zo'n foto ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: wat een volgorde van nummers op een setlist, hoe verzin je het??? ps. die foto. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 29-12-2002 15:30] Oud Vuil. |
|
OK die foto had ik dus niet willen zien. Maar dat ze gaan touren is wel heersend |
|
Cool! En weet iemand al de datums dat ze in belgië of Nederland komen£? Heb ze één keer gezien en het was echt super gaaf !! |
|
gaarne hier verder discussieren http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1493165 Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |