|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hee lelijkerd is het leuk? dan wil ik het lenen! |
|
Heb ze gezien laatst Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hebben uitgebracht: Evil Shall Prevail (1998 -- Demo) Summoning The Infernal Legions (1999 -- EP) Hellstorm Of Evil Vengeance (2000 -- Split with Conqueror) Desecration of the Holy Kingdom (2001 -- CD) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ze hebben nog een split CD met Conqueror uit(ik dacht met demo materiaal maar ben niet zeker). Desecration ... is alvast een verdomd rauwe black schijf, werkelijk alles omver blazend. Toch 1 van de betere Amerikaanse bands. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Waar kan ik het kopen? Staat er wat van op de wel bekende doch onvindbare en duistere FTP? |
|
quote: Aha, bedankt. Je weet toevallig niet ook waar ik die split nog zou kunnen regelen he? En Markam, duh. Krijg je ook gelijk je fluisterwoud hempje Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Black Witchery HEERST! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: koel ook nog een cd'tje kunnen bemachtigen? en wat anders |
|
vind ze gweldig heb er gisteren nog maar alsnog een shirtje van gekocht aangezien ik in rotterdam weer eens last had van chronisch geldgebrek maar ik vind ze wel erg overdreven, vooral het artwork en die foto's... damn, pubers... Je moeder. |
|
quote: Die is uitgebracht bij Dark Horizon Records. Als ik het goed begrijp kan je hem nog bestellen, maar zal je je moeten haasten... Hij is nl. bijna uitverkocht. (meer info) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
"damn, pubers..." dat dacht ik ook ja.... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hmz bands als arkhon infaustus en dark funeral worden vaak afgezeken op hun 'satan satan' gehalte terwijl dit bij black witchery misschien nog wel erger is... maar de muziek is zowiezo beter dat wel, anders vond ik ze ook niet goed dat hele image gedoe staat me erg tegen... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-12-2002 22:38] Je moeder. |
|
Black Witchery Ik heb desecration of the holy kingdom al een tijd, die plaat blaast! Black Witchery is in ieder geval aan te raden voor de fans van Blasphemy |
|
quote: Nou, dan ga ik maar es snel kijken! Dank je wel! |
|
quote: Maar Black Witchery doet het met een zekere flair die weer ontbreekt bij Dark Funeral Barbarian Wrath heeft die Desecration... ook nog, dus daar kan je hem ook bestellen. btw, thanks Lies. Ik heb ze gemeelt over die split, ik wacht op het antwoord. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: dat is waar, en de muziek heerst 10x harder hehe Je moeder. |
|
quote: quote: Graag gedaan. Veel plezier ermee [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
hahaha, die site, die foto's. wat zal dat warm zijn op het podium, al die capuchons. wat voor haar zou daar onder zitten? Oud Vuil. |
|
Ik heb effe niet zo'n zin om vanuit amerika te bestellen hoor... |
|
quote: Barbarian Wrath zit in Duitsland www.barbarianwrath.org moet je er wel nog 2 CD's bij bestellen, maar voor 40 euro inc verzendkosten... Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Owh, wist bijna zeker dat ik USA zag staan. Maar dat vind ik nu toch even te duur... |
|
heb nu de black witchery/katharsis split 7" in bestelling staan, met 2 live nummers erop, ben wel benieuw dwant in rotterdam waren ze echt gaaf! Je moeder. |
|
Er is een nieuw album via Osmose. Iemand gehoord? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |