|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben na een nog maar ff door het bos gaan dwalen om misschien wat spanning te vinden, niet gelukt ik wil 2 nog graag een keer zien |
|
De eerste Blair Witch vond ik een schitterende angstaanjagende film. De tweede vond ik ook wel leuk, maar hij kan niet tippen aan het eerste deel. the only pleasure is pain |
|
Ik heb ze ook beide gezien. Ik moet zeggen dat ik deel 1 errug orgineel vindt. Deel 2 vind ik een stuk minder, wel spannend en een leuk einde, maar lang niet zo goed als deel 1. |
|
Evil dead 2, is dat nou dat deel waarin ash zijn klauw afzaagt en met die met het nodige knutselwerk vervangt voor een kettingzaag? Das wel een meesterlijke film ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Vind je die goed ? Ik heb em laatst op TV gezien, ik vond em saai en voorspelbaar. De nepheid was nog net niet zo erg dat het een humorfilm was. En de acteurs waren beestachtig slecht. Budget voor die film was volgens mij 20 airmiles ... |
|
Blair Witch 2 is wel de moeite om naar te kijken.vooral voor 1 van die meisjes die erin meespeelt *grauuw* MassMörd |
|
Over de eerste film van Blair Witch Project hoorde ik een hoop positieve verhalen. Ik vond die film vies tegenvallen, doordat ik me ergerde aan een dame die continu zat te schreeuwen en doordat er over het algemeen weinig in gebeurde. (Ik keek weliswaar met 4 gasten, waardoor je een andere kijk hebt op de film, dan met dames erbij) Over de tweede film hoorde ik een hoop negatieve verhalen. Ik had er vooraf niet zoveel van verwacht, maar ik vond de film wel gaaf. Er gebeurde een hele boel. Ik moest ook een paar keer lachen. Kortom: Ik vond de tweede veel beter dan de eerste. |
|
blair witch 1 is perfect, 2 is alleen goed door het hete gothic wijfje goth ting |
|
Heeft iemand alle verborgen dingen in BW2 gevonden want ik snapte daar dus geen hol van. (probeer trouwens ook The Hole eens) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind blair witch 1 een grote schijtfilm. Totaal niet spannend. Deel 2 weiger ik te kijken. Heads I win, tails you lose |
|
quote: ach jah je kan niet alles hebben he! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is nou juist de lol ervan, ik kijk echt niet naar die film omdat ik het zo'n goed verhaal vind hebben of voor de special FX, bij dat soort films heb ik permanent de slappe lach. Je moet de lol toch wel in kunnen zien van een kerel die zn klauw afzaagt en vervangt voor een kettingzaag. Maar dat vind ik het probleem van de meeste horrorfilms, een kutverhaal om een hoop ingewanden aan op te hangen. Maar ik kan me er altijd wel om vermaken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |