IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : The Kovenant Vorige pagina
Cryours
Usericon van Cryours
Posted 17-12-2003 23:22 by Cryours Wijzig reactieProfiel van CryoursQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2003 20:24 schreef Kramy het volgende:
Ik heb al wat gezocht maar nog niet heel veel gevonden.. mijn vraag: kent er nog iemand wat gave bandjes in de stijl van the kovenant.. en dan vooral zoals de cd animatronic.

Bij voorbaat dank.


Luister hier eens naar:

http://www.nextwastedimension.com

(Nederlandse band)


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 18-12-2003 15:34 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 17 december 2003 20:30 schreef antipop het volgende:
deathstars


1 nummer van geghoord en klonk idd wel erg leuk.

met memberbers van dissection las ik



The Duke
Usericon van The Duke
Posted 18-12-2003 15:51 by The Duke Wijzig reactieProfiel van The DukeQuote dit bericht

bedankt voor de tip.
Deathstars is inderdaad wat ik bedoel... maar naast kovenant en deathstars, zijn er nog andere bands die op hun niveau spacemuziek maken?

next waste dimention is trouwes niets vergeleken met een kovenant of een deathstars... Als ze ook space muziek willen maken zullen ze 't toch heel anders moeten doen.

ps bedankt kramy dat je de vraag voor me wilde posten.


Metzie
Usericon van Metzie
Posted 18-12-2003 22:05 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Het laatste abum van thyrane is ook erg industrial. Lijkt erg veel op de kovenant qua stijl.
www.thyrane.org


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-12-2003 22:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 15:51 schreef The Duke het volgende:
bedankt voor de tip.
Deathstars is inderdaad wat ik bedoel... maar naast kovenant en deathstars, zijn er nog andere bands die op hun niveau spacemuziek maken?

next waste dimention is trouwes niets vergeleken met een kovenant of een deathstars... Als ze ook space muziek willen maken zullen ze 't toch heel anders moeten doen.

ps bedankt kramy dat je de vraag voor me wilde posten.
Luuk?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2003 0:57 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 15:51 schreef The Duke het volgende:
bedankt voor de tip.
Deathstars is inderdaad wat ik bedoel... maar naast kovenant en deathstars, zijn er nog andere bands die op hun niveau spacemuziek maken?

next waste dimention is trouwes niets vergeleken met een kovenant of een deathstars... Als ze ook space muziek willen maken zullen ze 't toch heel anders moeten doen.

ps bedankt kramy dat je de vraag voor me wilde posten.


Misschien niet helemaal met The Kovenant te vergelijken, maar een aantal bands die ook industrial black metal maken, zijn:
Aborym, (latere) Tidfall, (latere) Troll en Trollheim's Grott

Zo van, misschien vind je het mooi, misschien ook niet...


edit: En als je The Project Hate MCMXCIX nog niet kent, moet je die ook eens checken...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-12-2003 0:58]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-12-2003 1:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

En vergeet niet ...And Oceans, Diablerie, Diabolos Rising, Dodheimsgard , Godkiller, Malmonde, Ministry, Pain, Raism, Red Harvest, Samael, Strapping Young Lad en Thorns


Zenial


The Duke
Usericon van The Duke
Posted 19-12-2003 14:02 by The Duke Wijzig reactieProfiel van The DukeQuote dit bericht

@metzie
ik vind ze net als veel andere bands niet in kwaliteit noch in spacyteit kovenant evenaren. Ik wil niet zeggen dat 't slechte muziek is, maar ik zou 3x eerder een cd van Kovenant aanzetten.

@misanthrope

ja bas

@altx
ik heb wat van tidfall gedownload... om er echt goed op te kunnen wegspacen vond ik 't nummer dat ik geluisterd heb te raggend, te eentonig, te weinig keyboard en teveel drum. Dat die drummer wil laten horen dat ie kan dubbele bassen is een ding, maar ik vind 'm teveel aandacht vragen.

Ik weet niet precies hoe het zit met de verdere industrial, maar wil iemand me een officieel downloadbaar nummer dat iets meer in de spacerichting willen wijzen?
Ik weet niet precies wat 't is met deathstar en kovenant, maar die twee zijn tot noch toe de enige die echt goeie spacemuziek gemaakt hebben met kovenant voorop naar mijn mening.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2003 15:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 14:02 schreef The Duke het volgende:
(...)
Ik weet niet precies wat 't is met deathstar en kovenant, maar die twee zijn tot noch toe de enige die echt goeie spacemuziek gemaakt hebben met kovenant voorop naar mijn mening.



Tsja, da's idd het probleem. Er zijn voor zover ik weet, eigenlijk geen bands die dit soort muziek maken. De latere Troll komt nog het dichtst bij The Kovenant, maar dat komt eigenlijk ook alleen maar omdat Nagash (ik weiger om hem bij zijn nieuwe naam te noemen...) daar ook in zit.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 19-12-2003 16:03 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 9:44 schreef suzanne het volgende:


Ik vind zowel Nexus Polaris als Animatronic erg gaaf !


JA zeker met je eens!

Die Stian is echt een leuke gozer btw, erg aardig


LAI LAI HEI


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 19-12-2003 21:09 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Doe mij maar gewoon de In Times before the Light toen het nog gewoon Covenant was, de rest kan me niet echt boeien. Nexus Polaris heeft dan nog wel een paar aardige momenten maar de rest is niet mijn ding.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2003 21:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 21:09 schreef Vlkodlak het volgende:
Doe mij maar gewoon de In Times before the Light toen het nog gewoon Covenant was, de rest kan me niet echt boeien. Nexus Polaris heeft dan nog wel een paar aardige momenten maar de rest is niet mijn ding.


Ik vind zelf Animatronic nog wel gaaf, omdat die tenminste nog de black metal-vocalen bevat. Maar S.E.T.I. is gewoon bijna popmuziek... nou, laat dat "bijna" eigenlijk maar weg.

Hmmm, ik denk nu eigenlijk dat Deathstars mij niet zal gaan bevallen, want volgens de recensie die net in het betreffende topic voorbijkwam, lijdt die aan hetzelfde euvel...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-12-2003 9:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hun beste muziek is nog altijd "From the storm of shadows" demo (ooit bij hen besteld) en hun debuut "In times before the light" welke gave blackmetal was.Hun latere werk kan mij minder boeien dan voorgenoemde 2 muzikale hoogtepunten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-12-2003 9:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

In times before the light is idd hun beste werk.


spelfout weggehaald...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2003 10:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 14:02 schreef The Duke het volgende:
@metzie
ik vind ze net als veel andere bands niet in kwaliteit noch in spacyteit kovenant evenaren. Ik wil niet zeggen dat 't slechte muziek is, maar ik zou 3x eerder een cd van Kovenant aanzetten.

@misanthrope

ja bas

@altx
ik heb wat van tidfall gedownload... om er echt goed op te kunnen wegspacen vond ik 't nummer dat ik geluisterd heb te raggend, te eentonig, te weinig keyboard en teveel drum. Dat die drummer wil laten horen dat ie kan dubbele bassen is een ding, maar ik vind 'm teveel aandacht vragen.

Ik weet niet precies hoe het zit met de verdere industrial, maar wil iemand me een officieel downloadbaar nummer dat iets meer in de spacerichting willen wijzen?
Ik weet niet precies wat 't is met deathstar en kovenant, maar die twee zijn tot noch toe de enige die echt goeie spacemuziek gemaakt hebben met kovenant voorop naar mijn mening.



Dankzij Zenial's post: De cd's A.M.G.O.D. en Cypher van ...And Oceans komen ook nog redelijk in de buurt van The Kovenant.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


The Duke
Usericon van The Duke
Posted 27-12-2003 15:48 by The Duke Wijzig reactieProfiel van The DukeQuote dit bericht

Trouwens Puritania van Dimmu vind ik ook wel erg spacy als uitzondering op 't gros van de rest van hun muziek.


Cryours
Usericon van Cryours
Posted 28-12-2003 3:37 by Cryours Wijzig reactieProfiel van CryoursQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2003 22:45 schreef Misanthrope het volgende:
next waste dimention is trouwes niets vergeleken met een kovenant of een deathstars... Als ze ook space muziek willen maken zullen ze 't toch heel anders moeten doen.




Ik geloof niet dat NWD 'Space-muziek' wil maken. Dacht dat je meer op zoek was naar wat dance georienteerde metal. The Kovenant en veel andere bands hebben zich trouwens ook vanuit de black metal een beetje richting de elektronische kant ontwikkeld. En mij liggen death metal gerelateerde bands nog het beste in het gehoor.

Ach ja, smaken.

De term 'space' ligt me iig niet zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Cryours op 28-12-2003 3:38]


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 28-12-2003 3:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmpf...heb NWD vanavond zien spelen...geef mij maar The Kovenant dan...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-01-2008 20:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor de liefhebbers van Troll:

Working on the new Troll album. And I'm satisfied to say that Troll has a full line up as well. To be recorded and released before summer 2008. Return to the roots!

"Til Helvete Med Alt" and "Kors (Alt For Satan)" are some of the song titles. Album title has not been decided upon yet. But will be released on the Norwegian metal label Head Not Found / VME.

www.vme.no

Nagash




Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-01-2009 23:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De titel van de nieuwe Troll word: Neo-Satanic Supremacy


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-01-2009 9:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Erg benieuwd! Ook al zal het vast niet in de stijl van Drep de Kristne zijn


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 19-04-2024 19:09 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

De band is 'alive and kicking', ze gaan touren en Nagash heeft Astennu aan de live line-up toegevoegd


Hafgufa


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-04-2024 12:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Te zien op EMM eind dit jaar, waar ze Nexus Polaris in zijn geheel gaan spelen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-04-2024 22:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen