|
Auteur: |
|
|
WOW! Van deze band kende ik 2 CD's die ik geweldig vond. Nu blijken er nog 3 CD's te zijn die nog te bestellen zijn... COOL! Toch best vreemd voor een band van begin jaren negentig... Ze spelen dus jaren tachtig thrash metal met wat hardcore invloeden(vast niets voor moderne metalheads hahaha) Iemand die ze kent? leer ze dan hier kennen [edit]Oeps, vergeten de stijl te omschrijven..[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 27-12-2002 2:19] |
|
Hoe zou je de muziek omschrijven? |
|
Jaren tachtig thrash dus! |
|
Ik ben er in ieder geval goed kapot van...morgen direct die cd's bestellen! Nostalgie heerscht! |
|
Daar heb ik ook 'ns een CD van gekocht, zeker niet slecht voor een euro |
|
quote: Opa spreekt! (met z'n allen rond z'n stoel heen voor het haardvuur, wat lekker gezapig knetterd , vergeet de warme chocolademelk niet ) [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 27-12-2002 20:13] |
|
kwamen die niet uit het land waar sepultura vandaan kwam? brazilie ofzo? Oud Vuil. |
|
Ze hebben afgelopen zomer ook op een festival gespeeld. Ze spelen dus zo maar weer. Nu maar hopen dat ze echt weer gaan touren. |
|
quote: Opa 2 |
|
quote: No way! Uit duitsland, maar de helft van de band woonde eerder in Turkije geloof ik. Die landen liggen niet eens in de buurt van Braziliƫ. |
|
quote: als je met 1 oog dicht en de ander amper open in een atlas kijkt, valt die afstand best mee. Oud Vuil. |
|
quote: Ik wist dat je het ging zeggen... Je wordt voorspelbaar |
|
quote: Op die LP was men wellicht nog ietwat te rommmelig bezig; luister eens iets van het album daarna : "Stop Violence And Madness". FUKKING STRAK! |
|
quote: Ooit wel eens ge-bitch-slapped door een opa? quote: Hmmm volgens mij was dat rommelige juist een groot deel van de charme... ik denk niet dat ik t echt tof zal vinden als ze strak zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 27-12-2002 22:12] Zenial |
|
quote: hoe wist jij dat ik voorspelbaar, hoe kan dat nou, ik zeg nooit hetzelfde, want ik ben vergeten wat ik daarvoor zei, dus daarom... waar ging het over? Oud Vuil. |
|
quote: Ik vind het ook niet nodig dat een band goed is... |
|
quote: quote: Talent... Talent quote: Psychopaten werken altijd in patronen, zonder dat ze het zelf weten quote: Miskramen bij cavia's! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-12-2002 10:45] |
|
quote: Is dat niet die band met turken uit Duitsland???? |
|
quote: ed: is reeds bevestigd. |
|
Ja dat zijn ze dus inderdaad. Ze hebben volgens mij ook nog een tijd in Amerika gewoond(om het nog ingewikkelder te maken dan het al is). |
|
quote: ik dacht dat die gasten van R.M. ook een grote hekel aan Sodom hadden; te rascistisch. Ik herinner me nu dat ze ook een E.P hadden uitgebracht getitled "Chile under Pinochet". Ik was zelf niet zo kapot van hun muziek, niet slecht maar ook niet super. Er waren vroeger trouwens veel beter underground thrashbandjes bezig in Duitsland. Bijv. Exumer en Violent force. |
Index / Heavy Metal |