|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ja dump alles, dan hoef ik hier niet meer te zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ja, dat valt me al een hele tijd op.. Ze moeten in idd geval voor zorgen, dat de search voor heavy metal het doet. Dan heb je ook minder onzinnige topics die boven komen drijven. |
|
Weg met dit hele forum |
|
quote: fin de siecle? |
|
WEG met wladimir |
|
quote: quote: Hmmm, direct deze reacties...Zijn jullie nog steeds geshockeerd door het verdwijnen van het SBH-forum? Dat begon op het laatst toch echt te lijken op een SBS6-soap hoor! Dit is(cq was) toch een metalforum? |
|
quote: JIJ zit er zo volledig naast dat ik geeneens zin heb het uit te leggen |
|
quote: De ex-moderator probeert bij te dragen aan het sluiten van dit topic. Metal mag hier immers niet... |
|
McDoom, je hebt wel gelijk, maar het beste is om gewoon maar in metaltopics door te posten. Wat wil je er anders aan doen? Er zijn wel meer van dit soort topics geweest, en dit is gewoon niet de manier. |
|
quote: Ik zit er naast qua SBH-forum? |
|
quote: "Zijn jullie nog steeds geshockeerd door het verdwijnen van het SBH-forum?" Jaja, vooral wij. |
|
quote: Dat wil ik al 2 dagen; maar de search doet het niet. Ik dacht : laat ik het zo eens aankaarten... Maar dat heeft hier geen zin. Te veel "normale" mensen blijkbaar! |
|
quote: Maak het entertaining en ik zal antwoorden.. En SBH? Ik ben zelfs die afkorting vergeten. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Jullie reageren toch direct zo negatief? Mijn post was eindelijk eens een keer niet zo negatief bedoeld...(als gespreksstof dus, niet eens aanstootgevend) [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 27-12-2002 2:52] |
|
quote: Ik lees wel veel in de concerten- en heavy metal-sectie, maar ik kan daar gewoon niet uitgebreid over blijven lullen, so shoot me.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dat is net het probleem hier, dunkt me. Ik praat ook graag onzin maar als je echt niets over metal te lullen hebt, ga dan naar het TMF-forum ofzo... |
|
op dit forum zitten metalheads over onzin te lullen.. DAAROM is t een metalforum.. zo |
|
er gebeurt ook geen ene fuk op metalgebied op dit moment! ja; paar van die halfslachtige festivalletjes [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-12-2002 3:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Voor mensen die alleen originele bands willen horen niet; daar ben ik het mee eens. Ik hou gelukkig ook van platgespeelde metalstijlen. Maar dit lijkt dan me ook geen reden om er dan maar niet over te lullen... |
|
quote: Ik zal je zeggen; kheb er zat over te melden, maar heb er die searchfunctie bij nodig The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ook nu ik nog op een 56k-modem zit te kloten. Als ik ADSL heb kan ik alle topics wel zelf uit kammen cq. langsgaan; werkt beter dan 'zoeken'. |
|
Beetje misleidende topictitel, ben het er niet mee eens Onzin is best leuk zoals dat gay-topic hehe Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Kom op onzin dumpen neej De onzin topics zijn juist gaaf waarom zouden we ze dumpen zodat we in heavy metal verder kunnen neej hoor het is zo goed Metal heerst |
|
quote: Heb jij wel es een inhoudelijke post gemaakt over metal hannibal? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: hahahaha |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Volgende pagina |