|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
no problem, mutilator. Oud Vuil. |
|
quote: Hey wim, ik zag toevallig een winkel die een aantal oude lp's van Cryptic Slaughter verkoopt... zal ik ff voor je kijken welke dat zijn? |
|
quote: ach, 't meeste heb ik al via atilla_de_hun van ze. ik had 't liefst gewoon die platen nog, meer uit sentimenteel oogpunt. maar bedankt voor het aanbod. Oud Vuil. |
|
quote: no problem! Mocht je toch interesse hebben, moet je ff naar de Platenboef in Leiden gaan. |
|
fukk: die darkthrone, isengard en in the woods demo's zijn zeker al weg he! zo niet dan wil ik ze! oh hmmm je verkoopt niet. jammer. kan je al die troep ook op 1tape knallen? [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 05-01-2003 22:26] |
|
quote: ik denk dat dat wel gaat, meel me maar anders. Oud Vuil. |
|
omhooggekicked voor vitus_frank Oud Vuil. |
|
Wat zitten daar een gave dingen bij zeg! Hey als je het leuk vind kan ik ze voor je (en voor mij natuurlijk!) op CD zetten, dat is wat beter bestand tegen de tand des tijds! zal een heel karwei worden, maar wil het wel doen! |
|
dank voor het aanbod, onze drummer kan dat ook wel voor me regelen, die kan dat ook, maar daar begin ik echt niet aan. ik wil best wat voor je teepen, maar ga verder geen gedoe doen. Oud Vuil. |
|
Kom op Wim, hij neemt het gedoe op zich I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
das waar, het zijn echter wel errug veel bandjes, hoor. ik hoor het wel. Oud Vuil. |
|
Nou ja maakt niet uit, dacht dat je het misschien tof zou vinden je tapes te "conserveren" zeg maar, maar ik zal eens kijken zit eigenlijk geen tapetussen di ik niet tof vind HAHAHAHAHA. wat kost een bandje tegenwoordig eigenlijk? duurder dan een Cd denk ik HAHAHAHAHAAH! Ik mail je nog wel, bedankt iig dat je eventueel wat wil tapen! |
|
Oud Vuil. |
|
eej die detente is gewoon met dezelfde nummer met recornize no .... of niet? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hier in de buurt woont de 1 van de grootste tapetraders van het noorden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Iemand die nog steeds ruilt? Ik zoek me rot naar traders (geen death/black) |
|
nope only thrash en heavy Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ben hierin zeker wel geinteresseerd |
|
hej, vitus_frank, voor joe had ik dit topic omhooggeschopt. ow je had al gemeelt. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-05-2003 23:13] Oud Vuil. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |