|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Best brute band dit, beetje folk metal achtig doet me bij vlagen aan in extremo denken. |
|
Alleen dan beter. En de violiste is sehr schon. Ik moet het nieuwe album van hun nog beluisteren, maar het meeste heb ik al. Klinkt erg lekker in de oren. |
|
Als je nog meer leuke folkbandjes weet post dan ff een lijst dit soort muziek kan me erg bekoren. |
|
hmz, ik las de eerste keer iets van strandbal diesleksie steekt weer op Je moeder. |
|
Duitsland heeft er veel. Menhir, Schamdmaul In extremo.. en subway to sally volgensmij? maar daar luister ik niet naar. Anders voeg ik je wel even toe op msn. Heb ergens wel een html file staan vol met dit soort bands |
|
|
|
Gadver, dit soort rotzooi moet dood. DOOD zeg ik je!!! |
|
quote: Bedankt voor je nuttige beargumenteerde inbreng |
|
quote: |
|
quote: Je luistert waarschijnlijk blek metal Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Voornamelijk jazz. |
|
Ah, je kansloze intolerantie ten opzichte van schandmaul deed me anders vermoeden Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
Hmm het heerschap heet zeker David? |
|
Schandmaul, klinkt tof. Waar vind ik een site, en waar mp3's?? wlad, kan ik je anders ff adden op msn? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Deze is nog wel wat beter dan die violiste uit die band Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Is goed Sjaan! Holocausto ga je bullshit ergens anders verkondingen. Verkondig de oorlog aan trance en r&b zooi!! Maar niet aan deze culturele inbreng aan de muziek!! www.schandmaul.com |
|
Schandmaul klinkt erg naar meer! Het doet idd een beetje In Extremo aan, maar dit klinkt toch lekkerder. Np: Schandmaul - Hexentanz Subtiel kamerolifantje |
|
weer geen grindcore topic.Zijn d'r hier geen liefhebbers van goede muziek ? |
|
Grindcore is geen goede muziek, maar zooi. On-topic F*ck hippies |
|
quote: Precies! Als je folk speelt, speel je folk. Als je metal speelt, speel je metal. Het is kiezen of delen. Folkmetal is een bastaard!! DOOD!!! |
|
quote: pfffff. Volgens mij KEN jij geeneens goede Grindcore anders zou je zo'n hersenloze opmerking niet maken. maar goed. |
|
quote: Goede grindcore is an sich al een contradictio-in-terminis. |
|
quote: Inderdaad. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |