|
Auteur: |
|
|
WTF? Is dit een grap? Topic bestaat al. |
|
quote:ahum, die ander is death dit is doom www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Dan nog is de titelkeuze fucked. Als je de ene wil ga je gokken, en het argument van "de ene heeft meer posts daar herken je 'm aan" is loos want het aantal posts fluctueert. |
|
Was The Gathering geen gothic? verbeter me aub als ik het verkeerd heb... Maar wat ik van The Gathering heb vind ik nou niet echt joepie |
|
Morphia !!!! jammer trouwens dat Celestial Season en Gathering zo anders zijn geworden... o ja.. Officium Triste natuurlijk ook, maar die kent iedereen hier al ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: alleen de eerste cd en de demo's zijn echte Doom Metal... de rest VIND IK een beetje jammerlijk ja... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Hehe... een beetje jammerlijk is wel een understatement... van naar Zenial |
|
quote: Voor bekrompen mensen is dat wel zo ja... |
|
van via naar Life doesn't get much better than this! |
|
Er is trouwens ook al een topic over nederdoom : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=315128 |
|
Gij verveelt zich? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Kan jij wakker blijven bij nieuwe gathering? Erg niet-bekrompen van je! Zenial |
|
Ik wist het topic-ID nog uit mijn hoofd... Ik wist waar ik moest zoeken want ik had dat topic eerder op de avond ook al gezocht. Namelijk pagina 8 van het heavy metal forum. |
|
quote: Dank je. |
|
quote: Klopt, The Gathering is erg kut geworden! Celestial Season vind ik nog steeds wel leuk al is het geen doom meer. En Officium Triste heb ik nog nooit gehoord Maar misschien hebben we binnenkort wel een nieuwe topper: Covered In Ashes |
|
Zijn er eigenlijk nog wel mods op ZM? |
|
quote:morphia was ooit cool, toen ze live nog op bm tempo speelden. maar helaas zijn ze meer richting hun studio werk gaan spelen en zijn ze christelijk, lama dan. |
|
Morphia op BM-tempo hahaha. Praat geen onzin man! Ik ken ze vanaf het begin en dat hebben ze nooit gedaan. |
|
quote:de eerste paar (3) keer dat ik ze zag speel;de ze een stuk sneller dan op cd. |
|
quote: Celestial is al gestopt trouwens. Maar in vergelijking met de geddering waren die inderdaad nog wel te doen. Al was t geen doem. Zenial |
|
quote: Ik vind die stoner van ze ook best wel tof! The Gathering is alleen maar zielige pop muziek! |
|
quote: Haha was het maar pop muziek, dan was het nog iets Zenial |
|
ik noem: -beyond belief -castle. Oud Vuil. |
|
quote: Al die afkortingen/... slotje |
Index / Heavy Metal |