|
Auteur: |
|
|
Zo, even een nieuw topic! Ik geloof dat deze nog niet bestaat, en zowel, dan is het de schuld van Paul Sombre Chemin dus! Wie kent dit nog meer? Franse blackmetal... Ik zou wel eens willen weten wat ze nog meer hebben uitgebracht naast de split tape met Peste Noir en de CD die uitgebracht is in 27 kopieen... [edit] Ik vond net hun website http://www.sombre-chemin.cjb.net en daar stond dat dit alles was wat ze uitgebracht hadden, helaas [/edit] Iemand? [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-12-2002 11:42] |
|
nooooit van gehoord. wie brengt er dan ook iets uit met 27 exemplaren? Oud Vuil. |
|
dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-12-2002 21:52] Oud Vuil. |
|
Ben zelf ook al lang benieuwd naar Sombre Chemin sinds ik via-via-via ook van Seigneur Voland hoorde. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-12-2002 15:57] |
|
Ik ook, ik heb ze nog niet gehoord, maar ik weet dat ze op die split tape met Kristal Nacht staan, en die bands is tyfus gaaf! Binnenkort maar van beide bands eens wat bestellen. |
|
Voor de geinteresseerden, ik kan je er wel aan helpen, moet je me even melen! |
|
Voor de liefhebber kan ik de mcd van Seigneur Voland of Sombre Chemin ook wel even op cd zetten. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik doelde op de originelen! |
|
o Trouwens, ik had nog gemaild naar je, Inside-Lie, niet gezien? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Idd 27 kopieen. Wat een eikel. |
|
Het waren er 37, volgens het officiele... Maar ik kreeg net een meeltje van die gozer van SC, en hij had er iets meer dan 80 van verkocht zei hij! |
|
Mensen, Omdat ik opmerkte dat er best veel interesse is in deze bands, doe ik het volgende. Ik heb een aantal split-cd's gemaakt (gewoon cd-r) met wat artwork (vanmiddag even gemaakt). Hierop staan de MCD van Seigneur Voland en de Legion des Brumes cd van Sombre Chemin. Voor 2 euro (incl. verzendkosten) kun je deze bands dus eens een keer beluisteren. Bij interesse kan er gemaild worden. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik ken er wel wat van, dit is toch van die kerel van kristallnacht? |
|
quote: Normaal gezien heb je hiervoor een mailtje onvangen van mij. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee, zeker niet! |
|
iemand die mij hieraan kan helpen? signature |
|
quote: Sombre is inmiddels bij meerdere distros te verkrijgen. |
|
quote:Ik weet wel dat je hier niet meer komt maar toch: Je bent een vieze homo en Sombre Chemin is net zo hard NSBM als Kristalnacht. Dus ga nu maar lekker bij je ma huilen dat je met je linkse kut kop een stout CDtje in huis hebt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
er komt een neiwue 7" uit van S.C! een split met een zeer fijne finse band.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
die arnstadt split t signature |
|
al een tijdje stil hieromtrend signature |
Index / Heavy Metal |