|
Auteur: |
|
|
Was het niet iets met een ongeluk waar een meisje omkwam en Hansi waar daarvan getuige en daardoor de inspiratie haalde fiddler on the green te schrijven. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-12-2002 12:57] |
|
ZOu best kunnen ja... Dat is een van de andere verhalen die ik gehoord heb. Ik kan het voorval alleen nergens in interview oid terug vinden. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb me zowiezo verbaast over de teksten van Demons and wizards. Volgens mij zijn ze allemaal geschreven door Hansi. En toch zie ik er behoorlijk wat "anti-christelijke" invloeden in voorkomen. Terwijl ik dat meer asocieer met Iced earth. Of zie ik dat verkeerd? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ken het verhaal er niet achter, maar is wel een erg mooi nr op een verder enigszins matige cd Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Het verhaal achter Fiddler on the green was dat hij een jongetje op een bepaalde plek in Duitsland zag overreden worden door een auto. Een jaar (? ofzo) later werd er op die plek ook een meisje overreden. Of het was net andersom qua jongen en meisje En Hansi bedacht daar een nummer omheen dat het jongetje te snel dood is gegaan (foutje van Dood ) en dat hij zijn toekomstige vrouw/vriendin ook maar nam zodat ze toch nog samen konden zijn. Dit stond ook wel in het oude (2e) forum van BG (ook uitgelegd door Hansi), maar die is om de een of andere manier niet meer te bereiken. Blood on my Hands gaat over de Nibelungensage. edit: Van die 2e dode ben ik niet meer helemaal zeker [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 30-12-2002 14:20] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Amen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Index / Heavy Metal |