|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Aan de kwaliteit van de shirts kan eeen postorder bedrijf niet veel doen. Het is niet alsof ze zelf drukken of zo. |
|
quote: ach ja gewoon een keer bestellen dan zie ik wel Metal heerst |
|
quote: eeej welke agressieve methode?ik zat er toen nog nie bij weetje... |
|
Heey, we zoeken nog mensen die opt CBI forum een beetje fanatiek posten want tis daar nog erg rustig, Dus gaat daar eens heen en post daar eens wat metal related stuff, http://www.coldbloodindustries.com/forum/forum.php Nabua Vonveilla |
|
quote: Uit mijn eigen 'onderzoekje' blijkt dat Displeased nog steeds het goedkoopste is børp |
|
quote:Het stond niet voor niets tussen aanhalingstekens. Was niet lullig bedoeld, zeg maar. Je kon er gewoon niet omheen dat men een (overigens zeker niet onverdienstelijk) promootje had opgenomen. Mensen werden intensief aangespoord een exemplaar aan te schaffen, i.t.t. het ding op een tafel in de zaal aan te bieden. En die methode bleek erg succesvol, zeker in combinatie met de scherpe prijs. Niet agressief in de letterlijke zin, dus. Touché, pussycat! |
|
quote: Beetje mensen weglokken van zm, lukt toch nooit Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Mijn mening over CBI (ze stonden met kraampje op ZM-fest I): Heb prettige ervaringen met ze, goed, geen rompslomp, professionele instelling. |
|
quote: *beter zo* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-02-2004 21:50] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
heey MAR!!!! Nabua Vonveilla |
|
quote: *beter zo* [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-02-2004 21:51] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nou, ze hebben eigenlijk alleen maar grotere namen en zijn behoorlijk prijzig. Ik, Wil Schuurman |
|
Ze hebben anders veel cd's die elders zowat niet meer te krijgen zijn. |
|
Ik heb al heel lang niet meer bij ze besteld, maar vroeger wel. Ze waren een good ambient/noise label in het begin, weet niet waar ze zich nu mee bezig houden. Maar hun mailorder service was goed & snel. ~ We are a virus with shoes |
|
Ben jij nu niet in de war met COLD MEAT INDUSTRIES? |
|
quote: wie heeft het over weglokken.je kunt toch bij allebei posten zoals ik |
|
quote: jij vind namen wel snel groot. |
|
quote: NEE Nabua Vonveilla |
|
quote: Ahum, dit was een reactie op Ebullition die het volgende zei: "Ik heb al heel lang niet meer bij ze besteld, maar vroeger wel. Ze waren een good ambient/noise label in het begin, weet niet waar ze zich nu mee bezig houden. Maar hun mailorder service was goed & snel." |
|
quote: Ik wel. Waarom kiezen ze godver geen originelere naam? Zenial |
|
ze zijn in ieder geval goedkoper dan www.compactmail.com. Hebben op zich nog wel coole cd's daar. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote:Eén van de oprichters = Henry Sattler (God Dethroned). Liedje God D. -> "Boiling Blood." Labeltje = Cold Blood. Tadaaa, hartstikke leuk, toch? Touché, pussycat! |
|
Cold Blood is een betrouwbaar label. Erg fanatiek, verder niks op aan te merken. |
|
quote: Neuh. Even verder kijken -> Hee er bestaat al een Cold Meat Industries, dus misschien kunnen ze beter een nieuwe naam kiezen quote: IEDEREEN is goedkoper dan compact mail. Stelletje afzetters Zenial |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |