|
Auteur: |
|
|
https://ssl.kundenserver.de/s7992294.shoplite.de/sess/utn153e0de75298e8b/shopdata/index.php3 Binnen een week afgeleverd. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Is niet echt in Nederland heh |
|
Wat maakt dat nou uit Zo nationalistisch kun je toch niet zijn? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: |
|
Falkh moet niet zeuren en gewoon in duitsland bestellen Zenial |
|
Volgens mij heeft de zanger zich opgehangen. |
|
quote: Dat zat er eigenlijk wel dik in Waar heb je dat vandaan? |
|
quote: Ik krijg wel eens boekjes van No Colours, waar Abyssic Hate onder valt. Vroeger kon je de shirts bestellen bij Bezerker Records, maar die bestaan niet meer. Volgens mij zijn ze alleen nog maar bij No Colours te bestellen. |
|
quote: Ok, maar is die kerel dood? |
|
quote: Shane?? Zal wel niet toch? Er zou binnenkort nog een nieuwe Abyssic Hate cd uitkomen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Die man leed aan zware depressie. |
|
zijn die shirts dan zooo lelijk? Oud Vuil. |
|
Shane is vresselijk levendig, zouden ook op UTBS staan, maar zoals gewoonlijk heeft deze alcholist weer andere dingen aan zijn hoofd. Gaan waarschijnlijk begin volgend jaar wat optredens doen in Europe (nederland oa). Abyssic Hate zijn bij de goede ug zaken te verkrijgen. Heb die van mij laatst bij SMR gekocht!! Maar No Colours heeft hem ook gewoon nog. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Shane heeft het te druk met z'n aziatische vrouwtjes |
|
Nee, de gast van de laatste cd (op de hoes) heeft zelfmoord gepleegd een paar maanden geleden. Hij speelde in de noorse band Funeral. Op z'n verjaardag zorgde ie dus voor z'n eigen funeral. Ik denk niet dat Shane de komende jaren terug komt naar Europa. Ik weet wel dat je 'm niet bij je moet laten logeren, want dan staat ie 's ochtends als je wakker wordt alvast met een litertje vodka in je kamer |
Index / Heavy Metal |