|
Auteur: |
|
|
|
|
Heersende band!!! vette solo's wel vind ik I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Naam is nu al een tijdje veranderd in Dragonforce. Het eerste album komt binnenkort uit. De band heeft sinds kort getekend bij Sanctuary Records. |
|
Omdat er al 2 SOAD topics zijn. Je dient eerst te kijken of er al een topic is, dan pas één aanmaken. |
|
oke dan vraag ik het hier.als de maker van deze topic er bezwaar tegen heeft delete ik em wel.wie vind system of a down een goeie band? |
|
Ok, laat ik het dan maar even beschaafd proberen. Gedraag je even volwassen en kijk hier: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=47 I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hallo, hoe annoying kun je zijn. Je klikt met je muispuntertje op het woordje 'zoeken' bobenin het scherm. en dan typ je in 'system of a down' En dan komen er vanzelf een aantal topics over die prutband te voorschijn. In dit topic gaat het over een andere band. |
|
eeeh ik dacht dat je bedoelde dat er al een topic was(deze)over wat vinden jullie van (band)? maar er is er al een over system of a down.ja sorry helemaal gelijk ben er ook sinds eergister dus maar oke dan praat ik daar wel verder bedankt! |
|
quote: pardon?een prut band.nou en als ik ze goed vind.mag dat toch of is dat ook al niet goed |
|
Dan mag ik ze toch ook een prutband vinden. En aub in het andere topic verder. |
|
Dit gaat over Dragonforce dit topic en niet over die irritante System of a Down.... Dus speedmetalgassie ga effe naar SoaD topic ofzo.... maar.... Dragonforce is dus wel heel goed Ik zit te wachten tot ze eindelijk de cd uitbrengen en ze hadden me nog gemaild dat ze dit jaar in Nederland op zouden gaan treden! daar ben ik dan wel te vinden [zingt] In the Valley of the damned!!tralalla [/zingt] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Heb net even naar een Shreddende Herman Li gekeken, DAMN! die gast kan gitaar spelen . |
|
Ik hed die demo thuis, vind hem wel goed, maar de numemrs lijken verdomd veel op elkaar, soms zelf dezelfde riff! maar wel aardig |
|
Wat vinden jullie van de band DragonHeart ? Gaar Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Hmm, is me nog niet opgevallen. Ff beter luisteren dan maar. |
|
ik vind dragonheart wel prettig "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
dragonforce hmm.. klinkt wel allemaal beetje zelfde maar het is wel goed ja |
|
Even een oudje opgraven, ik vind DragonForce persoonlijk een geweldige band, tuurlijk, het is en blijft Power Metal, en zal dus niet voor iedereen verdraagbaar zijn, maar ik kijk erg uit naar het album (20 januari) en natuurlijk de bijbehorende tour NP: Children Of Bodom - Touch Like An Angel Of Death For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Sorry ken alleen de film. |
|
Dit is de cover van het aankomende album |
|
vind dragonland beter wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ach... Zal wel een typische Sanctuary Records schijf zijn. Erg voorspelbaar, maar wel goed... |
|
quote: Wow, waar heb je die opgedoken? NP: Iron Maiden - The Prophecy For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Index / Heavy Metal |