|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers van on-line stategie spellen ik heb weer wat leuks ondekt http://www.playteq.com Het is een online spel waarin het de bedoeling is een land te bestieren, geheel GRATIS, ik vind het wel leuk, ben sinds vandaag op de Individual server aan het spelen, maar mocht er animo voor zijn misschien intressant om op de team server te gaan spelen met een zm-team |
|
Je bent dus een land, en je kunt je gebied (territories) exploiteren, een leger op bouwen, handel drijven etc, etc, etc, en dat allemaal met als doel om aan het eind van een sessie als grootste machtigste bla, bla er uit te komen... voor meer lees: http://duijne.xs4all.nl/teq/ een soor Civilization dus maar dan on-line en minder grafisch. [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 30-12-2002 21:40] |
|
Een soort ZM team zou inderdaad wel stoer zijn. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Age of Empires heerscht toch meer. En voor de moderne versie uiteraard Transport Tycoon Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb een ZM Team opgericht dus voor de mensen die willen U kunt joinen quote: Ja hallo, dat valt ook niet te vergelijken. |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Het team heet... ZwareMetalen TEQ Team duidelijk zat lijkt me de "tag" is ZM |
|
hoe kom ik van de neutraliteit af heb een super leger en ben klaar om te slachten maar dat mag niet omdat ik dus neutraal ben |
|
Als het te spelen is met ISDN doe ik mee. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik houwet bij continuum Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja ik ook, strategie is voor mij te moeilijk, bot knallen wil ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: op individual duurt dat 500 beurten, team 250 beurten... en geloof me zo groot is je leger nog niet als je nog niet eens uit neutral modus bent... |
|
quote: weet niet wat er nodig is maar 110.567 marimando's zijn er al 37267 fighters 18234 bombers 15257 panzers 19159 lazers 13788 seals zijn aanwezig. |
|
Schattig, is uw missle defense 100% of daarom trendt? trouwens link wat is je #id ? kan ik je inviten voor het ZM team [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 30-12-2002 23:58] |
|
quote: ehh linknl |
|
quote: nee ik bedoel het nummer... zodra je inlogt op de team server krijgt je land een #XXXX nummer... en dat nummer bedoel ik... |
|
#26 [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 31-12-2002 1:22] |
|
quote: 1 januari, begint de nieuwe ronde stuur ik je wel een team invite. |
|
cool, best verslavend 250 beurten weggespeeld in 2 avonden |
|
Ik ben #1090 "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Is dit gewoon in dat Explorer Venstertje? Lijkt me wel leuk, eens even uitproberen zometeen! |
|
die public market is erg cool 10 nukes kopen voor 15.000.000st 10 nukes verkopen voor 18.999.950st 2 beurten later 6 beurten later 10 nukes gekocht voor 15.000.000 st |
|
LOL ik kan alleen de eerstkomende 12 uur niet op de Public Market.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Wil ik me aanmelden...is dat hokje voor Email adres te klein <--opgelost door oud adres en voor je ID Name is hokje ook te klein <-- aah, je player name is wat anders Account number: #6094 [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 31-12-2002 16:17] |
|
Ik kan niemand aanvallen omdat ik Neutral ben, hoe kan ik dat veranderen? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |