|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mmmh, van mij hoeft het niet zo. metal en ballads is als ska met blastbeats, beetje zinloos. Oud Vuil. |
|
Manowar - Courage Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik vind 't juist belangrijk dat er veel afwisseling in muziek zit. Een ballad vind ik de ideale manier om een metal-CD af te sluiten, zoals bands als Manowar en Iced Earth bij veel van hun albums gedaan hebben. |
|
De beste metal balad ooit is nog altijd van Anthrax: N.F.B. (dallabnikufesin) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgens mij niet echt een ballad, maar wel een mooi rustig nummer: Death Angel - Veil of Deception Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: ken alleen n.f.l. Oud Vuil. |
|
Bathory - Song To Hall Up High (meteen een mooie intro voor Home Of Once Brave ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Staat op de Attack Of The Killer B's. We fell in love at first sight I can't explain the feelings When I first saw you We were so, so happy A life of love sweet honey child You'll always be mine But then I played the fool I never meant to hurt you Or sleep with all your friends We reconciled we found ourselves Our love was meant to be Oh, baby can't you see You left me standing in the mud Crying to myself A heart so full of pain But we fell in love again This time forever True love prevails over all She got hit by a truck En dan met van die slijmerige Whitesnake/ Bon Jovi riffs... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 31-12-2002 15:56] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: metallica heeft ook altijd geweldige ballads Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Black Sabbath - The Wizard And my marlboro light |
|
Testament- trail of tears Bazzio Attacks!!! |
|
If I close my eyes forever - Lita Ford and Ozzy Osbourne For Love - Crematory I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Mja, de "eigenlijk-geen-metal" nummers van My Dying Bride zijn wel heel erg mooi =] For my Fallen Angel, Sear Me MCMXCIII en Black God bijvoorbeeld Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Perils of the Wind is ook een mooi nummer van Crematory HammerFall heeft ook een paar heel mooie ballads gemaakt: I Believe Always will be The Fallen One ...en At the End of the Rainbow, maar dat is niet echt een ballad P.S. Zelden een topic gezien met zoveel verstandige reacties |
|
Hammerfall ... hmm, de ballads vink zo fake, maar dat zal vooral door die klere stem van de zanger komen. En dan hebben ze nog een hele baal goede nummers gemaakt ook Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: je moest de eerste 100 topics eens doorkijken ... vol met serieuzieteit! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dan is dat tegenwoordig blijkbaar nogal weggeëbt |
|
Ja ach, vroeger kende iedereen elkaar nog he ... tis allemaal zo onpersoonlijk geworden BLAAAH BLAAH Ik vind Ballads maar een stom woord. Dat moet nog ff toegevoegd worden hier... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ballads? wat davht je van Replica, Tallulah, Last Drop falls van Sonata Arctica, I died for you, Blessed are you van Iced earth? Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Heartwork van Carcass en Children of the Damned van Maiden |
|
Purify van Lacuna Coil (punt) |
|
Within Temptation - pearls of light Nog van de goede cd Enter |
|
Y & T / I believe in You... da's zo 'n ongelooflijk goed nummer, echt nie normaal !! |
|
quote: Dit is inderdaad de enige acceptabele metalballad.Deze luister ik nog best veel na al die jaren.Geweldig einde ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Opeth - A Fair Judgement Demons & Wizards - Fiddler on the green Anathema - ...Alone Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |