|
Auteur: |
|
|
Erg gaaf als dat zou doorgaan, maar 't lijkt me redelijk onwaarschijnlijk dat ze ook D&W nummers spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Morbid Death op 31-12-2002 19:40] Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Hmmh, dat zou voor Jon en Hansi (en 1 van de drummers van dienst) tweemaal optreden betekenen op 1 avond, lijkt me toch niet erg waarschijnlijk... zal voor Iced Earth in iedere geval geen marathon van 3 uur zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 31-12-2002 19:52] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hopelijk komenb ze naar belgie het zijn 3 superbands |
|
is dat niet op dat blindguardian festival wat deze zomer in duitsland is!!!!!!! |
|
quote: Blind Guardian Open Air.... zou zomaar kunnen ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Mocht dit het geval zijn gaat het zeker bruut heerschen en ga ik er bij zijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Count me in! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik wil d'r bij zijn "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
D&W was toch ff in de koelkast gezet ivm met de komende tours van IE en BG? Temeer ook omdat er binnenkort een nieuw IE album zou komen? |
|
Boh dat zou errug vet zijn |
Index / Concerten |