![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Erg gaaf als dat zou doorgaan, maar 't lijkt me redelijk onwaarschijnlijk dat ze ook D&W nummers spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Morbid Death op 31-12-2002 19:40] Drink met matuh............., nooit alleen. ![]() |
|
Hmmh, dat zou voor Jon en Hansi (en 1 van de drummers van dienst) tweemaal optreden betekenen op 1 avond, lijkt me toch niet erg waarschijnlijk... zal voor Iced Earth in iedere geval geen marathon van 3 uur zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 31-12-2002 19:52] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
hopelijk komenb ze naar belgie het zijn 3 superbands ![]() ![]() |
|
is dat niet op dat blindguardian festival wat deze zomer in duitsland is!!!!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Blind Guardian Open Air.... zou zomaar kunnen ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
Mocht dit het geval zijn gaat het zeker bruut heerschen en ga ik er bij zijn. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Count me in! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
ik wil d'r bij zijn "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
D&W was toch ff in de koelkast gezet ivm met de komende tours van IE en BG? Temeer ook omdat er binnenkort een nieuw IE album zou komen? ![]() |
|
Boh dat zou errug vet zijn ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |