|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
binnenkort komt het nieuwe album 'Vargtimmen PT. II' uit, ben erg benieuwd of ie 'Vargtimmen PT I' kan overtreffen... |
|
summoning; 't was in het begin meer een pure burzum - Filosofem worship |
|
quote: Valar en Druadan forest waren zekers niet in de stijl van Burzum... |
|
Songs of the northern gales is echt een KUT plaat. F*ck hippies |
|
quote:Displeased claimd wel vaker iets te hebben quote:Dat zal niet zo moeilijk zijn. Vargt.pt1 was gewoon een slap aftreksel van Hudrafolk; Dezelfde rifjes en melodielijntjes maar dan in een iets sleepender, softer en toegankelijker jasje. Jezus wat een slappe trieste schijf. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Een demo is dat toch? Ik vind 'm geweldig in elk geval, net als alles wat ik verder ken van Wyrd, en dan vooral Heathen. |
|
Vandaag toch maar eens Huldrafolk gedownload, wat een heerlijke cd is dit! Meer.. meeeeerrr! |
|
quote: is zat te vinden op het net als je weet waar je moet zoeken hoor al vind ik de tot nu toe gevonden mp3s zwaar crap ten opzichte van cds die ik ervan heb. maar kan wel keer copytje maken en jouw richting op gooien als je interesse hebt moest toch al ander copytje jouw richting op ook dus |
|
quote: Dan moet je Heathen hebben! Eén groots nummer van 51 minuten in de stijl van Huldrafolk. Uitstekende en trotse lyrics die vertellen over de verdrijving van de laatste Heidense stammen door de christenen, de pijn en het leed, en een uiteindelijke terugslag. Ga rustig zitten met een biertje en het boekje bij de hand, en laat je meezuigen door de muziek. U heeft wederom een meesterwerk gevonden. Erg mooie cleane vocals gebruikt Narqath ook op dit nummer. Ik kan het nooit laten om keihard mee te brullen met dat bloedmooie stuk, even na 9 minuten. "Like fire schorced earth we are reborn! With autumns coldest winds we arrive! Proud in our hearts, unchained in our might we are pure heathen wrath unbound!" De Vargtimmen's kan ik ook goed waarderen, hoewel ik niet vind dat ze kunnen tippen aan Huldrafolk, en Heathen veegt sowieso de vloer aan met zo goed als alles dat zijn pad kruist. Ik denk dat het vooral komt door het ontbreken van de folkelementen. Die eerste twee platen zijn doorspekt met goed doordachte bosfolk, en weten dus echt die Scandinavische Heidense sfeer neer te zetten waar ik zo van ben gaan houden. Het lijkt alsof Narqath met dit laatste tweeluik een andere kant op wil, want ook de lyrics hebben veelal niet veel van doen met de onderwerpen van de eerste albums. Het is prima muziek, maar Heathen en Huldrafolk zijn naar mijn mening gewoon gaver. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik vind alles van Wyrd eigenlijk wel goed |
|
Vargtimmen pt. II net beluisterd, vind m toch niet verkeerd. Wyrd is altijd wel lekker afwisselend. Toch vind ik Heathen en Huldrafolk nog wel beter dan Vargtimmen 1 en 2... Zenial |
|
quote: Huldrafolk is inderdaad een goede cd, althans de eerste 4 nummers. Vargtimmen II vind ik toch iets minder. De andere cd's ken ik niet. |
|
ik vind wyrd maar weird huh-huh Edit: kom aub laat de auto ophalen kapitein, anders ben ik m'n parkeerplek kwiet. (De battle of de parkeerplaatsen is weer begonnen) [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 28-06-2005 18:50] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Euhm... Ik ben de cd Wrath & Revenge aan het luisteren, is een rerelease de Wyrd demos... maareuh, ligt het nou aan mij of is de tweede helft van het nummer 'Oath of Revenge' een directe rip-off van het nummer "The Chasm" van Covenant? Die Wyrd demo waar dit nummer vanaf komt is uit 2001 terwijl die Covenant cd uit 1996 is. Beetje jammer dit. Maak dan gewoon een cover... Zenial |
|
* schopje * Rota, de nieuwe cd, iemand al mee bekend? eerste luisterbeurten beloven veel goeds. Folk/black. Veel snelle nummers. Sterk |
|
Kut. quote: Jullie zijn allemaal negers! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 06-01-2008 12:43] |
|
wyrd - rota is de grootste baggerplaat die ik in jaren gehoord heb.. wat een ongelovelijke schijtmuziek [edit] en oh ik heb heathen en huldrafolk en die vind ik dan weer best aardig over rehearsal gesproken... : Dat is hun hellkult spul en unchained heathen wrath en songs of nothern gale spul... heathen is wel gewoon een officieel album ... tja.. aardig.. alles behalve briljant.. [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 13-11-2005 3:58] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 23:52] |
|
net alles aangeschaft van dees band, heathen is mn favo signature |
|
Rota is inderdaad kotsmisselijkslecht wat een saai gezaag! signature |
|
het laatste album - Ghost album, is weer iets beter de laatste EP Tuonela heb ik nog niet gehoord. Iemand wel? signature |
|
Lol, wat een miskopen hahaha. Eersteklas kutband IMO. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mja Heathen is wel redelijk maar verre van gaaf. Tja nogal eentonig ende simpel. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |