|
Auteur: |
|
|
Ik kon het andere Voivod topic niet vinden, sorry! Maar er zijn hier wat tracks met Newsted te downloaden! http://www.vcvc.org/video/ Ga jullie gang! [edit] En godver! Die schoppen kont!! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 02-01-2003 13:35] |
|
hmm .. luister nu naar Gasmask revival .. Beteje prut .. wat een kutzanger ... |
|
Waarom doet Newstead nu mee met Voivod??? |
|
Hehehe idd, als redactie lid loop je niet echt op te letten als je nu past hoort dat ie bij VoiVod zit ... |
|
Ik wist het al n tijdje, alleen het waarom van deze blasfemische daad is me helaas ontgaan. |
|
Bah, wat een kutmuziek zeg. Slap, ongeïnspireerd en aan alle kanten gejat .. |
|
Gejat? Zij waren er vanaf het begin bij Jenje, ik geloof niet dat je iets jat dan! En ik vind Jason daar beter op z'n plek dan bij die slappe homos van een Metallica! |
|
quote: Net niet, nu krijgt Voivod ook zo'n homo image |
|
En dit zou Metallica weg moeten blazen? (had ik ergens gelezen) Ik weet niet hoe metallica er nu voor staat (ken de laatste paar albums niet), maar als dat echt zo zou zijn is het wel ERG triest met Metallica I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dat kan allemaal best zijn, maar ze mogen dan na al die tijd toch best eens wat origineels gaan doen, dit slaat nergens op |
|
Momenteel blaast zowat iedere band Metallica weg, slappe hap! |
|
quote: nu live nog... |
|
Tja, wat maakt het uit wie hier aan het bassen is. Dit vind ik nieteens in de buurt komen van goede muziek. Zeker Voivod zou iets beters moeten kunnen brengen. |
|
ed: Ik heb het nagezocht en het is toch voivod. sorry voor de fout. ik moet ze maar een gaan beluisteren die nummers. ed(2): Klinkt niet slecht! Ik had het wel iets heftiger verwacht maarslecht is het zeker niet! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-01-2003 21:51] |
|
quote: Yay! Nog iemand die het wel leuk vind |
|
quote: Ja. Ik heb overigens zeer veel respect voor Voivod aangezien ze iha uiterst vernieuwend bezig zijn geweest. Maar mijn lievelingscd's zijn toch uit de begin periode. |
|
VOIVOD heeft mij altijd al gefascineerd. Ook het nieuwe album (na de drie tracks gehoord te hebben) zal waarschijnlijk wel in mijn collectie opduiken. Al moet ik wel toegeven dat de periode Dimension: Hatross/Nothingface toch nog als de beste periode van VOIVOD mag worden beschouwd. Het zijn alle personen die VOIVOD tot een succes maken en dat ligt niet alleen aan Jason (of één van de andere drie). Ik ben in elk geval blij dat zanger Snake weer terug is! In vergelijking past Jason beter in VOIVOD dan in METALLICA. F&J was toch ook een progresive band. I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
waarom zuigt iedereen metallica dan af, wie speelde er nou one, sterk nummer of niet, dus zeik ze niet zo af yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Dat nummer is ondertussen al wel meer als 14 jaar oud, (bijna) iedereen heeft respect voor de OUDE Metallica. NU is er geen reet meer aan, vandaar dat iedereen ze afzeikt. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Ja Dus omdat ze vroeger een paar leuke platen hebben gemaakt moet ik ze nu nog steeds geweldig vinden? Flikker toch een tyfuseind op man |
|
quote: |
Index / Heavy Metal |