IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Einherjer (new songs) Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-01-2003 13:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

The last day of 2002 is as good as any other day to present to you all three songs from the Demo Recordings 2002. Many people was very curious to hear what EINHERJER anno 2002 sounded like when we made " The Eternally Damned" available for download in october. The response has been overwhelming and after thousands of downloads we feel you are ready for more...

New downloads:
Ware Her Venom - mp3 - 5,6MB
Dead Knight's Rite - mp3 - 5,3MB
The Eternally Damned - mp3 - 3,5MB

Happy New Year!!!!

http://www.einherjer.com
Er zal vast toch wel een topic over zijn, maar de search doet het niet.
Als je niet weet wat voor band het is.
Het is black/viking metal.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-01-2003 13:49 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik durf niet, ik vond de laatste 2 zooooo slecht! En dan vooral Odin Owe's Ye All

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 02-01-2003 13:55 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik ga ze toch maar even luisteren. Einherjer heerscht!

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-01-2003 13:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb afgelopen dinsdag een mailtje gekregen van hun over de nummers.Heb ze nog niet gehoord.Ben wel erg benieuwd want Einherjer is een te gekke band.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-01-2003 14:14 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik denk dat 2003 toch wel een goed jaar wordt.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-01-2003 14:17 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

2002 was niet bijster goed ofzo... Althans vond ik!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-01-2003 14:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

'02 zoog zelfs erg hard. Maar ik geloof niet dat het daar hier over gaat.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-01-2003 14:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

stof voor een nieuw topic!
"Word 2003 een goed metaljaar?"

Hub de Gallier
Posted 02-01-2003 16:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb een vermoeden dat Einherjer wel op het Inferno festival zal spelen dit jaar

Hub de Gallier
Posted 07-07-2003 20:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op 8 september komt de nieuwe cd getiteld "Blot" met iets meer dan een uur pure vikingmetal

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-07-2003 11:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk alleen Dragons of the North van deze band. Is wel een lekkere plaat. Daarna de band een beetje uit het oog verloren eigenlijk.
Is er na D.O.T.N. nog iets goeds uitgekomen van deze band??

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hub de Gallier
Posted 08-07-2003 18:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2003 11:43 schreef NecRobert het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Dragons of the North van deze band. Is wel een lekkere plaat. Daarna de band een beetje uit het oog verloren eigenlijk.
Is er na D.O.T.N. nog iets goeds uitgekomen van deze band??
Jazeker,alleen maar goede cd's
Zie de Einherjer website

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2003 16:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb net de nieuwe Einherjer "Blot" besteld.
Iemand 'm al gehoord???

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-09-2003 17:06 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

He! een nieuwe EINHERJER!! das altijd leuk!

kben erg benieuwd!

I Find That I Am Not There...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-09-2003 21:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Heeft iemand Blot al? Ik ben heel nieuwsgierig namelijk. Persoonlijk vind ik Dragons of the north en Norwegian Native Art prachtige cd's. Dus hopelijk ligt Blot weer in het verlengde van die albums.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-09-2003 21:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hij is geweldig. Prachtige rifs!
Zeker vol met viking themed muziek, maar ook een nummer over VENOMTONGE volgensmij is dat reference naar LOTR.
Ik vind persoonlijk aurorea borialis niet zoveel aan, maar dit album vind ik geweldig.
Het nummer wat je hebt gehoord is een van de minste nummers op het album vind ik.
De vocals zijn wel allemaal hetzelfde, niet verschillende screams ofzoiets. Wel wat koren off course.
Binnenkort even wat dieper op in gaan met een reviewtje..

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 23-09-2003 21:23]

Hub de Gallier
Posted 18-10-2003 16:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Blot is echt geweldig.Ikzelf vind het een combinatie van de oudere en nieuwere Einherjer.Een uur lang heerlijke vikingmetal
ik heb een vermoeden dat ze eindelijk eens op Inferno gaan spelen komend jaar

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-10-2003 16:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Wanneer is dat Inferno eigenlijk?

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-10-2003 16:23 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Het is black/viking metal.

Als ze beter zijn dan Enslaved wil ik ze wel eens beluisteren...

...nou dan...

...zijn ze beter?

mvg wk10

Hub de Gallier
Posted 18-10-2003 16:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 16:06 schreef wladimir het volgende:
Wanneer is dat Inferno eigenlijk?
7 t/m 10 april 2004

Hub de Gallier
Posted 18-10-2003 16:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 16:23 schreef windkracht10 het volgende:
Als ze beter zijn dan Enslaved wil ik ze wel eens beluisteren...

...nou dan...

...zijn ze beter?
Ja,ze zijn beter

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-10-2003 16:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik wacht al 5 weken op m'n bestelling van Displeased. Daar zit de nieuwe Einherjer ook bij!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-10-2003 14:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wat een geweldige plaat dit "Blot"!!!!
Ik heb na Dragons of the North deze band niet meer gevolgd, maar dit is echt samen met Windir dé Viking metalplaat van dit jaar!!!

valfar
Usericon van valfar
Posted 23-10-2003 15:09 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 23 oktober 2003 14:36 schreef NecRobert het volgende:
Wat een geweldige plaat dit "Blot"!!!!
Ik heb na Dragons of the North deze band niet meer gevolgd, maar dit is echt samen met Windir dé Viking metalplaat van dit jaar!!!

En dan komt over 2 weken ook nog de nieuwe cd van Falkenbach uit

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 23-10-2003 15:10]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-10-2003 15:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 15:09 schreef valfar het volgende:
En dan komt over 2 weken ook nog de nieuwe cd van Falkenbach uit
Ik heb ook de nieuwe cd's van Manegarm, Lumsk en Asmegin binnen! Die mogen er ook wezen!

valfar
Usericon van valfar
Posted 23-10-2003 16:20 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 23 oktober 2003 15:28 schreef NecRobert het volgende:
Ik heb ook de nieuwe cd's van Manegarm, Lumsk en Asmegin binnen! Die mogen er ook wezen!

Ik ben idd ook wel benieuwd naar het nieuwe Asmegin album, en van de nieuwe Manegarm heb ik al een nummer gehoord op een promocd van displeased, klinkt ook lekker

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com