|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Met de Masters of The Killers? |
|
Met Killers neem ik aan. Methusalem en Slam treden ook op maar dat zegt mij niets I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Paul Di'Anno geinig ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Jammer dat ie t nog steeds moet hebben van Maiden nrs. en zijn carriere nooit van de grond is gekomen. Aardig voor de historie, maar niks schokkends... |
|
Pardon? Ik dacht dat hij ook gewoon maiden nummers speelt??? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
van mijn mag ie... heeft er ook aan meegewerkt... alleen om na 20 jaar nog steeds te teren op die periode... |
|
Toch wel jammer was wel een goede zanger. |
|
quote: oh sorry, ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat je zei dat hij niets meer van maiden nummers moest hebben. *phew* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: nee dus maar enjoy |
|
ARG!!! [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 02-01-2003 18:41] |
|
quote: * off topic * |
|
Tja wat ik zei heeft niks met dit topic te maken. |
|
quote: * off topic * oke, ff helemaal kwijt nu |
|
quote: Geeft niet, want dat ben ik ook I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
LAMA [Dit bericht is gewijzigd door gummibeer op 02-01-2003 18:43] |
|
Ik ga er proberen te zijn met een vriend van me! |
|
quote: Mag ik je zoeken? of moet ik eerst tot 100 tellen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Pfff, get lost. Ik mocht ook geen spookslot met je spelen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Bij welk label zit deze beste man? |
|
Brengt hij nog dingen uit dan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dan zal ik maar niet gaan Ik zit bijna elke week in Bibelot, dus zal er volgende week ook wel zijn [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 03-01-2003 12:13] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Dat zal toch wel!? quote: Nou ja... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 03-01-2003 12:29] |
|
Ik zeg bij deze af |
|
quote: Ga je mij zoeken dan "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Huh? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |