IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Puch fans op zware metalen? Volgende pagina
Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 03-01-2003 11:38 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Hey ik ben ana het sparen voor een mooie Puch MV50 (brommer) met hoog stuur, mooie beugel enzo, en ik vroeg me af zijn hier nog meer puch rijders?

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 03-01-2003 11:39 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

sorry

bla...bla...bla...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-01-2003 11:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb er wel één gehad vroeger .. puur om me van A naar B te brengen ....

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 03-01-2003 11:40 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ik had een Vespa

bla...bla...bla...

Child of bodom_PU
Posted 03-01-2003 11:44 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

zoeen ga ik kopen, maar dan nog met bagage drager, en een mooie treeplank zodat je een beetje het "harley gevoel" krijgt

Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2003 12:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben meer een Zundapp-man

Maarruh antimetal heeft een hashpuch zoals op de foto die je gepost hebt! Een mv50 2 bak..

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-01-2003 12:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Oh, vandaar die "PU" in je naam!

Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 03-01-2003 13:00 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 11:44 schreef Child of bodom_PU het volgende:

zoeen ga ik kopen, maar dan nog met bagage drager, en een mooie treeplank zodat je een beetje het "harley gevoel" krijgt

So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2003 13:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

het Harley-gevoel op een 50cc 2 bak die 60 gaat wordt moeilijk hoor

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-01-2003 13:11 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 13:04 schreef Snaack het volgende:
het Harley-gevoel op een 50cc 2 bak die 60 gaat wordt moeilijk hoor

yep, en dat trilt niet zo hé,

btw kan deze niet in Motoren enzo....want het gaat hier toch onvermijdelijk over zwaarder geschut gaan.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 03-01-2003 13:30 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Heb zelf een poos een puch gereden maar vooral veel gesleuteld een puch voor 50 piek kopen en dan opvoeren/opknappen en voor (veel)meer verkopen.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 03-01-2003 13:33 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 11:39 schreef Jenje het volgende:
Ik idem dito

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 03-01-2003 14:11 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik ook, heb een paarse puch gehad.
Inclusief afbladderend lak en een gescheurde uitlaat.
wel grappige dingen, zijn moeilijk kapot te krijgen, heb wel eens in een stonede bui pure benzine eringeflikkerd i.p.v. mengsmering.
Wou prima

Koud
Usericon van Koud
Posted 03-01-2003 16:46 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Ik heb er vroeger ook eentje gehad. Een verotte rooie. Ik heb em 4 keer total los gereden, en toen voor meer verkocht

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 03-01-2003 16:47 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik vind ze echt zwaar vet.
Maar ga tegenwoordig toch maar voor de Yamaha

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 03-01-2003 17:15 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik ben een Kawasaki AR-50c FAN en een Honda MT 50-mx

Ik ben lid van de NVC oldtimer vereniging, ik repareer en reviseer oude bromfietsen.

Puch is niet mijn favo, gaat snel kapot, veel slijtage, dus dagelijks sleutelen.

Wiegen Meister !

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-01-2003 17:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb vroeger ook een paar Puch's gehad, ze zijn iig een stuk steviger als Vespa's, maar ik hou het nu toch op mijn Honda Shadow scooter.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 03-01-2003 19:42 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 11:44 schreef Child of bodom_PU het volgende:
*foto*

tomos 4tl..... wou ik erst ook... nu niet meer.. zoek nu gilera citta

changed to 'ouwe'

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-01-2003 21:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

een tomos heeft toch nix te maken met een puch?

ik had vroeger eerst een yamaha dt en later sparta jlo.

brommers waren echt lachen, nu niet meer, die verzekerining is duur geworden.

in 1985 150 gld voor een schakelbrommer.

kheb 't idee dat dat nu iets meer is, shadow, weet gij vast wel.

Oud Vuil.

Child of bodom_PU
Posted 03-01-2003 21:46 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

als antword op de populaire puchjes kwma tomos met de Tomos 4l geloof ik,deze lijkt heel sterk op een puch MV50, maar qua prestaties moest die het geloof ik wel afleggen tegen de puch

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 03-01-2003 21:50 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 21:46 schreef Child of bodom_PU het volgende:
als antword op de populaire puchjes kwma tomos met de Tomos 4l geloof ik,deze lijkt heel sterk op een puch MV50, maar qua prestaties moest die het geloof ik wel afleggen tegen de puch

Puch en prestaties ???? Whahahahahahaaaaaa zolang ze standaard zijn is er niets aan de hand, maar boven de 60 km/h zijn het geld slurpende 2 wielers. Neen de enige goede puch, is een puch maxi !!!!

Ik heb zelf zo'n hash puchie gehad,........ na 1 maand en ik was ik hem zo zat dat ik hem heb omgeruild voor een Batavus MK-2 uit 72 Nou dat was pas een brommer

Wiegen Meister !

Fire
Usericon van Fire
Posted 03-01-2003 22:38 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 3 januari 2003 11:39 schreef Jenje het volgende:
Daar waren ze erg handig voor ja

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-01-2003 22:38]

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-01-2003 22:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

van B naar A ging meestal ook wel goed.

Oud Vuil.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 04-01-2003 20:27 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

*zweimel*

Puchjes heerschen!

Jammer dat ik mijn Puch niet meer heb

Don't blush when I rip you open

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-01-2003 20:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 22:47 schreef webblaster wim het volgende:
van B naar A ging meestal ook wel goed.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-01-2003 20:49 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb een fiets..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com