|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
sorry bla...bla...bla... |
|
Heb er wel één gehad vroeger .. puur om me van A naar B te brengen .... |
|
ik had een Vespa bla...bla...bla... |
|
zoeen ga ik kopen, maar dan nog met bagage drager, en een mooie treeplank zodat je een beetje het "harley gevoel" krijgt Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Ik ben meer een Zundapp-man Maarruh antimetal heeft een hashpuch zoals op de foto die je gepost hebt! Een mv50 2 bak.. |
|
Oh, vandaar die "PU" in je naam! |
|
quote: So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
het Harley-gevoel op een 50cc 2 bak die 60 gaat wordt moeilijk hoor |
|
quote: yep, en dat trilt niet zo hé, btw kan deze niet in Motoren enzo....want het gaat hier toch onvermijdelijk over zwaarder geschut gaan. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Heb zelf een poos een puch gereden maar vooral veel gesleuteld een puch voor 50 piek kopen en dan opvoeren/opknappen en voor (veel)meer verkopen. |
|
quote:Ik idem dito I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik ook, heb een paarse puch gehad. Inclusief afbladderend lak en een gescheurde uitlaat. wel grappige dingen, zijn moeilijk kapot te krijgen, heb wel eens in een stonede bui pure benzine eringeflikkerd i.p.v. mengsmering. Wou prima |
|
Ik heb er vroeger ook eentje gehad. Een verotte rooie. Ik heb em 4 keer total los gereden, en toen voor meer verkocht Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Ik vind ze echt zwaar vet. Maar ga tegenwoordig toch maar voor de Yamaha |
|
Ik ben een Kawasaki AR-50c FAN en een Honda MT 50-mx Ik ben lid van de NVC oldtimer vereniging, ik repareer en reviseer oude bromfietsen. Puch is niet mijn favo, gaat snel kapot, veel slijtage, dus dagelijks sleutelen. Wiegen Meister ! |
|
Ik heb vroeger ook een paar Puch's gehad, ze zijn iig een stuk steviger als Vespa's, maar ik hou het nu toch op mijn Honda Shadow scooter. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:tomos 4tl..... wou ik erst ook... nu niet meer.. zoek nu gilera citta changed to 'ouwe' |
|
een tomos heeft toch nix te maken met een puch? ik had vroeger eerst een yamaha dt en later sparta jlo. brommers waren echt lachen, nu niet meer, die verzekerining is duur geworden. in 1985 150 gld voor een schakelbrommer. kheb 't idee dat dat nu iets meer is, shadow, weet gij vast wel. Oud Vuil. |
|
als antword op de populaire puchjes kwma tomos met de Tomos 4l geloof ik,deze lijkt heel sterk op een puch MV50, maar qua prestaties moest die het geloof ik wel afleggen tegen de puch Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: Puch en prestaties ???? Whahahahahahaaaaaa zolang ze standaard zijn is er niets aan de hand, maar boven de 60 km/h zijn het geld slurpende 2 wielers. Neen de enige goede puch, is een puch maxi !!!! Ik heb zelf zo'n hash puchie gehad,........ na 1 maand en ik was ik hem zo zat dat ik hem heb omgeruild voor een Batavus MK-2 uit 72 Nou dat was pas een brommer Wiegen Meister ! |
|
quote:Daar waren ze erg handig voor ja [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 03-01-2003 22:38] |
|
van B naar A ging meestal ook wel goed. Oud Vuil. |
|
*zweimel* Puchjes heerschen! Jammer dat ik mijn Puch niet meer heb Don't blush when I rip you open |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb een fiets.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |