|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij gaat wel! |
|
quote: Hehe Bennie,tot zondag.Dan drinke veer d'er eine woh jong En zoals ze bie os zegge:Beer,beuke en TJOKKEFOLL [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-01-2003 22:31] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
obscene is goed te betalen, daar is goedkope drank, dat compenseert lekker |
|
Ok mensen, de eerste namen voor Oscene zijn bekend gemaakt door meneer Curby zelf! INHUMATE, PIGNATION, CRIPPLE BASTARDS, NEUROPATHIA, INCARNATED, KRUSH, MALIGNANT TUMOUR, WELKIN and soon more... Krush en Malignant Tumour zijn errug vet! Holland wordt goed vertegenwoordigd waarschijnlijk ook door dus Inhume, Bile en Last day of Humanity! Verder zijn ze nog in contact met een grote US band, maar hij noemt geen naam Ik hoop dat er nu meer mensen zijn die meewillen! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Kom op mensen, vinden jullie deze eerste bands al niet boeiend genoeg??????????????/ Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Jawel! |
|
CRIPPLE BASTARDS, CRIPPLE BASTARDS, CRIPPLE BASTARDS.... |
|
quote:ja daar wil ik misschien graag heen. geloof dat dat 1 weekend voor wacken is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HEUY!!!! Limburgs trots: INHUME & BILE BEUKEBEERENTJOKKEFOLL |
|
quote: Hey Heuy,ben ik het toch weer helemaal met jou eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee, sorry, ik vind er echt geen reet aan. Maarreh, veel plezier hoor ik ga fijn naar Open Hell fest... |
|
nee, daar ga ik niet voor naar Tsjechië |
|
Quote van Inside-Lie: quote: |
|
|
|
Pardon, ik wist niet dat er al een topic over bestond... |
|
fubar speelt daar wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Katafalk ook jah! wat gaafjes (wis ik niet blaster) en DEAD INFECTION (Poland) bestaan toch niet meer? naja zal wel aan mij legge...ze spele dusch wel....gaafjes daar moek heen! Suck my piss |
|
quote: eeej!ingrowing ook.haha! |
|
ben wel in voor een feestje!!! duzz als er een plekkie vrij is... !!!! |
|
quote: ingrowing! Suck my piss |
|
beetje offtopic misschien, maat ligt het nou aan mij of leeft metal nou veel meer in Tjechie ? (veel meer metal cafe's elke avond keus uit diverse lokale metalbandjes de optreden) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Tjechie rulezzz! Vette tenten, goeie bands, aardige mensen, lekkere wijven (op Slovakije na het top land), publiek dat uit hun dak gaat, altijd druk en gezellig en... PIVO!!! Voor 25 eurocent hebbie een halve liter. Kortom verhuizen maar. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
kankerjantje... wat een stapel vette bands bij mekaar... misschien dat ik dr maar es heen moest gaan ofzo.... best interessant! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Wel ultra vette bands! Moet ik ook maar eens heen Jeffrey Dahmer Rules!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |