IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Infinite Dawn
ingie
Usericon van ingie
Posted 04-01-2003 13:19 by ingie Wijzig reactieProfiel van ingieQuote dit bericht

Infinite Dawn, is een nieuwe metal band uit Rotterdam. Afgelopen weekend hebben ze hun eerste demo opgenomen, en eerlijk is eerlijk, het klinkt ontzettend belovend. We moeten nog even wachten, maar ik denk dat deze band binnen kort een grote kans krijgt in metal land!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door ingie op 04-01-2003 13:28]

passion is the source of our finest moments.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-01-2003 13:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoi en welkom!

- website?
- stijl muziek?
- optredens?
- waar is de demo verkrijgbaar?

ingie
Usericon van ingie
Posted 04-01-2003 13:46 by ingie Wijzig reactieProfiel van ingieQuote dit bericht

Ik heb gekeken op die site (www.infinitedawn.com) maar zag dat deze site nog niet helemaal af was. In een e-mailwisseling werd mij verteld door de gitarist die tevens de webmaster is van de site, dat deze aankomende week af zou zijn, en dat er dan op de site ook gratis een demo kan worden gedownload. Dus hou het in de gaten!

ingie
Usericon van ingie
Posted 04-01-2003 13:47 by ingie Wijzig reactieProfiel van ingieQuote dit bericht

De stijl is niet echt makkelijk te omschrijven trouwens. Ik heb ze live gezien in Strijen, en het lijkt op heavy metal met death/black invloeden, zangeres en screams (nee geen AF aftreksel)

DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 27-01-2003 12:33 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Here goes:
Op http://www.infinitedawn.com kun je nu onze demo downloaden. We hebben ons best gedaan op 4 nummers, in onze eigen studio, met eigen apparatuur. Ik denk niet dat wij blackmetal invloeden hebben zoals eerder werd vermeld. Maar goed, listen for yourself.

Greets,

Infinite Dawn.

Gallery_of_Suicide
Usericon van Gallery_of_Suicide
Posted 27-01-2003 12:54 by Gallery_of_Suicide Wijzig reactieProfiel van Gallery_of_SuicideQuote dit bericht

Klinkt vet.

Vooral Fading into Darkness ofzo is erg mooi.

ingie
Usericon van ingie
Posted 27-01-2003 12:56 by ingie Wijzig reactieProfiel van ingieQuote dit bericht

Dat is ook mijn favoriet! Die draai ik grijs.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com