|
Auteur: |
|
|
Hoi en welkom! - website? - stijl muziek? - optredens? - waar is de demo verkrijgbaar? |
|
Ik heb gekeken op die site (www.infinitedawn.com) maar zag dat deze site nog niet helemaal af was. In een e-mailwisseling werd mij verteld door de gitarist die tevens de webmaster is van de site, dat deze aankomende week af zou zijn, en dat er dan op de site ook gratis een demo kan worden gedownload. Dus hou het in de gaten! passion is the source of our finest moments. |
|
De stijl is niet echt makkelijk te omschrijven trouwens. Ik heb ze live gezien in Strijen, en het lijkt op heavy metal met death/black invloeden, zangeres en screams (nee geen AF aftreksel) passion is the source of our finest moments. |
|
Here goes: Op http://www.infinitedawn.com kun je nu onze demo downloaden. We hebben ons best gedaan op 4 nummers, in onze eigen studio, met eigen apparatuur. Ik denk niet dat wij blackmetal invloeden hebben zoals eerder werd vermeld. Maar goed, listen for yourself. Greets, Infinite Dawn. |
|
Klinkt vet. Vooral Fading into Darkness ofzo is erg mooi. |
|
Dat is ook mijn favoriet! Die draai ik grijs. passion is the source of our finest moments. |
Index / Heavy Metal |