|
Auteur: |
|
|
Aangezien ik stilaan tot de "oudere jongeren" behoor,moet ik dit natuurlijk ook kunnen aanvullen... N's kijken welke nrs ik er zoal in gehoord heb...(is wel al heel lang geleden) Deze o.a. : Metallica-For whom the bell tolls Slayer-Praise of death Sepultura-Arise Anthrax-Antisocial Overkill-I hate you Nuclear assault-Hang the pope Suicidal tendencies-Get whacked Megadeth-R.I.P en Peace sells,but who's buying? ...ff kijken of ik er nog meer vind... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Ha! sepultura's beste nummer ooit. |
|
VARA's vuurwerk *zucht* those were the days..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
en Sacred Reich- Surfin' Nigaragua ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
...........lang geleden als ik er zo over nadenk.......... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Savatage - Gutter Ballet Flotsam en Jetsam - No place for disgrace Annihilator - Alice in Hell en verder vast wel iets van Testament, Obituary, Kreator, Death Angel, Celtic Frost, etc. No regrets and no remorse... |
|
Ahh,waar is de tijd... Ik terug 14 op dinsdagavond met m'n gammele radiootje op de zolderkamer,wanhopig aan de tuningknop aan het draaien en de antenne aan het richten omdat er anders teveel geruis was... Waarom zijn ze eigenlijk met Vuurwerk gestopt?Bracht het weer niet genoeg op? Weet waarover ik spreek,het openluchtzwembad in onze buurt is nl.dichtgegooid om er GVD(flame mode)een GOLFterrein van te maken,ook omdat die "sport"(sic)zogezegd meer opbracht Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Gewoon een zooi mollen vangen of kopen (kan dat wel) en loslaten op dat terrein Bazzio Attacks!!! |
|
Heerlijk die Vuurwerk top 50. Vooral die interactie tussen Henk en Marcel... "Henk als jij nou Leprosy van Death aanzet, dan doof ik ondertussen de kerstboom even... Altijd waanzinnig... Daar heb ik voor het eerst "Suite Sister Mary" van Queensryche gehoord, en wat was dat waanzinnig. Nog altijd als ik dat nummer hoor denk ik terug aan Vara's Vuurwerk. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vara's Vuurwerk ... wow ... dat is een tijd geleden, wat een prachtig programma was dat I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Deep Purple - Child in Time (werd er altijd 'illegaal' bijgezet ) Obituary - Slowly We Rot Gorefest - Gorefest Manowar - Battle Hymns Morbid Angel - Ancient Rites Helloween - Helloween Annihilator - Stone Wall Entombed - Left Hand Path [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 01-12-2003 13:39] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
|
euhm slotje? |
Index / Heavy Metal |