|
Auteur: |
|
|
ja, damnable ZEER gaaf!! laatst in Bazart, met weinig publiek, was wel weer tof |
|
Eerlijk gezegd heb ik van allebei de bands nog nooit gehoord, maar maak ik automatisch reclame voor mn 'stamkroeg' in de hoop dat er nog wat publiek op af komt. Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
|
|
Ik vond ze laatst in het nl3 niet echt super. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ff omhoog Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Ok, een laatste poging om wat mensen naar SCUM te halen.... We hebben goedkoop bier : 1 pleuro!! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Gelukkig was het bier goedkoop, maar dat Damnable was me een partij kut. Ik weet ook vrij zeker dat niemand voor deze zaadband naar Katwijk gekomen. De hele zaal heeft gegarandeerd nekpijn gehad de dag erna, maar niet van het headbangen, maar van het nee-schudden. Een grote verschrikking, wel uitermate geschikt om een climax in uw burenruzie te gegaranderen. Wie niet ontploft van deze fuckmuziek is of stokdof, of zwaar dementerend. |
|
Jij hebt een goed geheugen zeg.......Damn..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ach, de tijd vliegt. |
|
Ja dat was een toffe avond en lang geleden vooral 5 Euro's? Op je muil!! |
Index / Concerten |