IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Pentacle Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-01-2003 16:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nederlandse ancient death metal helden !

Ik hoorde dwaallicht net over nieuwe riffs, over welke heb je het?

Persoonlijk mijn favoriete nederlandse band (ok, samen met asphyx) gewoon omdat ze geniale releases hebben (vooral fifth moon & rides the moonstorm!!).

Vreselijk ondergewaardeerd, maarja het blijft wel een cult-band eerste klas zo !

Tijdje geleden hebben ze een extra gitarist d'r bij, Alex Verhoeven (broeder van de andere gitarist, Mike).


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-01-2003 17:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2003 16:46 schreef Snagger het volgende:
Nederlandse ancient death metal helden !

Ik hoorde dwaallicht net over nieuwe riffs, over welke heb je het?

Laat ik dat gerucht meteen uit de wereld helpen: dat waren geen Pentacle riffs, maar riffs van een veelbelovende nieuwe Nederlandse band.

Pentacle is gaaf .


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 05-01-2003 17:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb ze een jaartje of twee geleden eens live gezien en ze zetten een goede pot death metal oude stijl neer.
Erg pakkend en erg goed!


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 05-01-2003 21:49 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Een jaar terug op 2e kerstdag in de 013 gezien was erg gaaf!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-01-2003 21:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb ze al heel vaak gezien.Hebben 2 jaar geleden op mijn eigen festival gespeeld.Een van de beste nederlandse live-bands


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-01-2003 22:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

erg trouw aan de ancient days zijn ze toch wel. hellhammer live coveren heerscht enorm.
ken wannes best wel redelijk. hij zuipt gewoon nooit.

mike, de gitarist daarintegen.


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-01-2003 22:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft er iemand toevallig EXALTED JOURNEY 7" EP , en wil hij of zij er vanaf??


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-01-2003 22:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Zuipt wannes nooit ?

Haha, ik zoek zelf ook exalted journey, maar die is vrij lastig te vinden geloof ik.


Ik, Wil Schuurman


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2003 12:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb "Exalted journey" gehad maar ben hem ooit kwijtgeraakt
Heb wel nog de originele demo,ooit bij Wannes besteld


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-01-2003 13:13 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Pentacle is zeker gaaf, heb ze ook jaar of 2 live gezien en ik heb me toen ontzettend vermaakt.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 06-01-2003 13:16 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Zeer toffe band ja.. kheb nog niets van ze helaas, en ook nog niet live mogen aanschouwen, maar die cd's worden zeer binnenkort besteld


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-01-2003 13:53 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Pentacle is echt verschrikkelijk ondergewaardeerd, heb ze gelukkig al 2 x live mogen zien.

Laatste EP met Zanger van Deströyer666 er op is erg vet trouwens, AANRADER!


Dit slaat nergens op.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2003 16:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Denk dat ik ze minimaal zo'n 10 keer gezien heb(waarschijnlijk nog vaker).
Ancient death metal supreme


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-01-2003 16:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2003 17:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Laat ik dat gerucht meteen uit de wereld helpen: dat waren geen Pentacle riffs, maar riffs van een veelbelovende nieuwe Nederlandse band.




shit! zwerven mijn nieuwe riffs nu al over het internet????

maargoed, Pentacle fukking heersch


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 27-01-2004 20:34 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2003 22:02 schreef Valorian het volgende:
Heeft er iemand toevallig EXALTED JOURNEY 7" EP , en wil hij of zij er vanaf??


zo... een ouwe koei dr uit

maaruh als je deze 7" zoekt ben ik bang dat je nog heel lang moet zoeken, echt nietmeer te krijgen

en idd pentacle heerst dus wel ja


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-01-2004 20:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2003 22:07 schreef Snagger het volgende:
Zuipt wannes nooit ?


Nee Ongelooflijk maar waar.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 27-01-2004 21:02 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 januari 2003 22:02 schreef Valorian het volgende:
Heeft er iemand toevallig EXALTED JOURNEY 7" EP , en wil hij of zij er vanaf??
Ja, dies uit op het Belgische Midain records en mss kan ik nog 1 copietje loskrijgen maar kan nix beloven je hoort me wel als ik er nog 1 heb.
das trouwens geen Ep maar een doodgewone single met twee nrs op


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 27-01-2004 23:31 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Toffe band is het zeker.
Had gehoord dat ze inderdaad bezig waren met nieuwe nummers en dat ze over een tijdje de studio ingaan voor een nieuw album!



changed to 'ouwe'


Alexcinerator
Usericon van Alexcinerator
Posted 28-01-2004 17:10 by Alexcinerator Wijzig reactieProfiel van AlexcineratorQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 20:34 schreef hellbanger het volgende:
zo... een ouwe koei dr uit

maaruh als je deze 7" zoekt ben ik bang dat je nog heel lang moet zoeken, echt nietmeer te krijgen

en idd pentacle heerst dus wel ja

Klopt joa zijn vrijwel nergens te vinden. Ben er 1 jaren geleden een keer tegengekomen. Ze verkochten toen zelfs ook nog een demo shirt.


Don't forget the ancient feeling.........It still rules.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-01-2004 19:18 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

jullie weten gewoon de achterdeurtjes niet

(neen geen bootleg)


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Luciferion
Satanic 4-string Abuser
Usericon van Luciferion
Posted 28-01-2004 21:31 by Luciferion Wijzig reactieProfiel van LuciferionQuote dit berichthttp://www.unearthly666.cjb.net

Waaaahh, Pentacle!!!
"Fifth Moon" heerscht de pannen van het dak. Laat ze maar weer met een nieuw cd-tje komen, is al weer veel te lang geleden!


UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 28-01-2004 21:52 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 27 januari 2004 21:02 schreef IronGlory het volgende:
Ja, dies uit op het Belgische Midain records en mss kan ik nog 1 copietje loskrijgen maar kan nix beloven je hoort me wel als ik er nog 1 heb.
das trouwens geen Ep maar een doodgewone single met twee nrs op


En 1 exemplaar lag alvast deze ochtend in mijn brievenbus te wachten!


Je kan me de bout hachelen!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-01-2004 21:55 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

in zo'n weer, niet goed voor vinyl


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-01-2004 23:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

rides the moonstorm kan me zeker bekoren ja. Prima band


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 29-01-2004 10:55 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Erg gave band. Ze beuken echt op een groovende manier. Gave riffs, lekker losse drums en coole zang. Ik wou dat er meer van dit soort bands kwamen in plaats van de talloze dying fetus/nile/cannibal corpse cloons.

Heb ze helaas nog niet met de nieuwe line-up met twee gitaristen mogen aanschouwen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-01-2004 11:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mwah.. cloons. Dat gaat wat ver, er zijn nog legio nieuwe DM bands die echt niet dat patroon volgen. Aborted, Blood Red Throne, Spawn Of Possession, Severed Savior etc. etc.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen