|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Laat ik dat gerucht meteen uit de wereld helpen: dat waren geen Pentacle riffs, maar riffs van een veelbelovende nieuwe Nederlandse band. Pentacle is gaaf . |
|
Ik heb ze een jaartje of twee geleden eens live gezien en ze zetten een goede pot death metal oude stijl neer. Erg pakkend en erg goed! |
|
Een jaar terug op 2e kerstdag in de 013 gezien was erg gaaf! |
|
Heb ze al heel vaak gezien.Hebben 2 jaar geleden op mijn eigen festival gespeeld.Een van de beste nederlandse live-bands Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
erg trouw aan de ancient days zijn ze toch wel. hellhammer live coveren heerscht enorm. ken wannes best wel redelijk. hij zuipt gewoon nooit. mike, de gitarist daarintegen. Oud Vuil. |
|
Heeft er iemand toevallig EXALTED JOURNEY 7" EP , en wil hij of zij er vanaf?? |
|
Zuipt wannes nooit ? Haha, ik zoek zelf ook exalted journey, maar die is vrij lastig te vinden geloof ik. Ik, Wil Schuurman |
|
Heb "Exalted journey" gehad maar ben hem ooit kwijtgeraakt Heb wel nog de originele demo,ooit bij Wannes besteld Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Pentacle is zeker gaaf, heb ze ook jaar of 2 live gezien en ik heb me toen ontzettend vermaakt. |
|
Zeer toffe band ja.. kheb nog niets van ze helaas, en ook nog niet live mogen aanschouwen, maar die cd's worden zeer binnenkort besteld |
|
Pentacle is echt verschrikkelijk ondergewaardeerd, heb ze gelukkig al 2 x live mogen zien. Laatste EP met Zanger van Deströyer666 er op is erg vet trouwens, AANRADER! Dit slaat nergens op. |
|
Denk dat ik ze minimaal zo'n 10 keer gezien heb(waarschijnlijk nog vaker). Ancient death metal supreme Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: shit! zwerven mijn nieuwe riffs nu al over het internet???? maargoed, Pentacle fukking heersch |
|
quote: zo... een ouwe koei dr uit maaruh als je deze 7" zoekt ben ik bang dat je nog heel lang moet zoeken, echt nietmeer te krijgen en idd pentacle heerst dus wel ja |
|
quote: Nee Ongelooflijk maar waar. |
|
quote:Ja, dies uit op het Belgische Midain records en mss kan ik nog 1 copietje loskrijgen maar kan nix beloven je hoort me wel als ik er nog 1 heb. das trouwens geen Ep maar een doodgewone single met twee nrs op Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Toffe band is het zeker. Had gehoord dat ze inderdaad bezig waren met nieuwe nummers en dat ze over een tijdje de studio ingaan voor een nieuw album! changed to 'ouwe' |
|
quote: Klopt joa zijn vrijwel nergens te vinden. Ben er 1 jaren geleden een keer tegengekomen. Ze verkochten toen zelfs ook nog een demo shirt. Don't forget the ancient feeling.........It still rules. |
|
jullie weten gewoon de achterdeurtjes niet (neen geen bootleg) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Waaaahh, Pentacle!!! "Fifth Moon" heerscht de pannen van het dak. Laat ze maar weer met een nieuw cd-tje komen, is al weer veel te lang geleden! UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
quote: En 1 exemplaar lag alvast deze ochtend in mijn brievenbus te wachten! Je kan me de bout hachelen! |
|
in zo'n weer, niet goed voor vinyl Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
rides the moonstorm kan me zeker bekoren ja. Prima band "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Erg gave band. Ze beuken echt op een groovende manier. Gave riffs, lekker losse drums en coole zang. Ik wou dat er meer van dit soort bands kwamen in plaats van de talloze dying fetus/nile/cannibal corpse cloons. Heb ze helaas nog niet met de nieuwe line-up met twee gitaristen mogen aanschouwen. |
|
mwah.. cloons. Dat gaat wat ver, er zijn nog legio nieuwe DM bands die echt niet dat patroon volgen. Aborted, Blood Red Throne, Spawn Of Possession, Severed Savior etc. etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |