|
Auteur: |
|
|
doe hakon de groeten als je hem ziet. Want ik weet niet waar sittard is |
|
argh, das erg ver. maarja als pharmacon die-hard ga ik misschien wel. |
|
Ik gaat *misschien* ook koomme.. camera erbij beetje vet Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
Oeh! Vergat bijna wat! Wie gaat er naar Pharmacon in Sittard? - Langharige Tekkel - Langsuyarr - EN? Btw... Langsuyarr.. ff langs de eindhovense boys dan? Hier moeten over een paar dagen op zijn minst 50 man staan... anders ben ik DIEP in jullie teleurgesteld!!! [Dit bericht is gewijzigd door Langharige Tekkel op 07-01-2003 13:13] Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote:ik denk toch maar niet, t is wel erg ver weg, maar je weet maar nooit. |
|
quote: het is trouwens Undertaker en denk dat ik niet kan, ik zou naar bioscoop hoorde ik... [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 07-01-2003 16:31] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Met 20 man is het Café van Fenix vol... |
|
50? ehmm...Pharmacon olé olé olééé!!! We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
jaja, 26 januari moet ik Het zou wel leuk zijn als er inderdaad ook wat mensjes uit Apeldoorn zouden komen kijken. Anders staan we voor allemaal mensen die nog geen nummers van ons kennen Ach ja, het wordt sowieso wel gezellig, want AmnesiA speelt ook. Ik hoop dat ik wat bekenden zal zien in Sittard. ~~**~~ We are entering dimensions behind space ~~**~~ |
Index / Concerten |