![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
doe hakon de groeten als je hem ziet. Want ik weet niet waar sittard is ![]() ![]() |
|
argh, das erg ver. maarja als pharmacon die-hard ga ik misschien wel. ![]() |
|
Ik gaat *misschien* ook koomme.. camera erbij beetje ![]() vet ![]() ![]() Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! ![]() |
|
Oeh! Vergat bijna wat! Wie gaat er naar Pharmacon in Sittard? - Langharige Tekkel - Langsuyarr - EN? Btw... Langsuyarr.. ff langs de eindhovense boys dan? ![]() Hier moeten over een paar dagen op zijn minst 50 man staan... anders ben ik DIEP in jullie teleurgesteld!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Langharige Tekkel op 07-01-2003 13:13] Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! ![]() |
|
quote:ik denk toch maar niet, t is wel erg ver weg, maar je weet maar nooit. ![]() |
|
quote: het is trouwens Undertaker ![]() en denk dat ik niet kan, ik zou naar bioscoop hoorde ik... [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 07-01-2003 16:31] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote: Met 20 man is het Café van Fenix vol... ![]() ![]() |
|
50? ehmm...Pharmacon olé olé olééé!!! ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
jaja, 26 januari moet ik ![]() Het zou wel leuk zijn als er inderdaad ook wat mensjes uit Apeldoorn zouden komen kijken. ![]() ![]() ![]() Anders staan we voor allemaal mensen die nog geen nummers van ons kennen ![]() Ach ja, het wordt sowieso wel gezellig, want AmnesiA speelt ook. Ik hoop dat ik wat bekenden zal zien in Sittard. ![]() ~~**~~ We are entering dimensions behind space ~~**~~ ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |