|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
www.evershadow.tk (band van een maat vna me) doet het wel gewoon. |
|
Nee hoor er is gewoon een hacker aan het werk geweest alle .tk domeinen liggen er al de hele dag uit. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 06-01-2003 0:28] |
|
Nietes, www.coveredinashes.tk doet het bij mij prima |
|
quote:niet www.controlhumandelete.tk is er ook af www.controlhumandelete.cjb.net gelukkig niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
|
|
quote: ik ben het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thou blessed by night |
|
quote:ja het is echt ruk [plaatje verwijderd] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 06-01-2003 7:04] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Jullie zullen me wel weer een zeikerd vinden maar ik ga het toch nog een keer zeggen... HET IS GRATIS DUS MOET JE ER OOK GEEN KWALITEIT VAN VERWACHTEN!!! Als je een GOED WERKEND domeinnaam / email / whatever wil, betaal er dan voor!!!!! Zenial |
|
quote: Jentje? [edit: quote] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 06-01-2003 7:05] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:toch is dat nog geen garantie voor een werkende website Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Absolute garantie heb je nooit, maar ik betaal 18 pleuro per JAAR voor zenial.nl, en met het domeinnaam heb ik nog nooit problemen gehad (en ook geen vieze popups en dergelijke...) Zenial |
|
quote:hee das goedkoop, kan je me een URL geven voor dit koopje? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:(je las mijn gedachten) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 06-01-2003 9:11] |
|
quote: www.nxs.nl Zenial |
|
quote: of http://www.quickresponse.nl/qs/ (weet de exacte prijs niet, zou je ff over moeten mailen, maar ik weet wel dat het goedkoop is en heb er nooit gedonder mee) |
|
quote:*kuch*100% uptime garantie*hoest* I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: |
|
Boeh! BOEOEOEH! BOE! BAA! Spoken Dit slaat nergens op. |
|
Ik wilde laatst een nieuw .tk domein regsitreren. Maar de procedure liep telkens vast, zal er ook wel mee te maken hebben gehad. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: En zo is dat! ^_^ Ik heb mezelf een hele goedkope, snelwerkende, met alle extra's, 100mb gevonden. Heb al twee mensen ook daar als klant geworven lol. Tijd voor korting dus... |
|
quote: 100 Mb webruimte? Cool, welke is dat? Hoeveel kost 1 Gb webruimte? Zenial |
|
quote: Bij de meeste Hosters werkt dat ook zo. Kan je Reseller worden, ik krijg iets van 20% korting op een domein nu. Dit slaat nergens op. |
|
quote: ook 100mb? |
|
ik zit gewoon gratus bij Lycos... en voor dat geld doet ie 't goed, 100 mb enzo.. soms ken ik er even niet opkomen, frustrerend, maar verder prima! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |