|
Auteur: |
|
|
Ben je ook een boer dan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:sinds wanneer zijn dat bm-bands? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ja laatste jaar , dan ga ik op mezelf in brabant wonen of ergens in de buurt dan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: weet niet ken al die bands niet ze kunne mij alles wijs maken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: [homer]D'oh!!!!![/homer] Orion, dat zijn ook boeren Rotterdan is the place to be I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: heb ik steeds het gevoel dat ergens in turkije zit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hej HEJ, marokko he!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
lol maar ja moet maar weer ontopic want anders word het weer dicht gegooit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
und? Maar als ik jou tegenkom op een concert zou ik je dus niet eens kunnen verstaan, jij als boer zijnde? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dou hest toch al es me mie praten toch? wast toch oek in 013 1 dec of hek ut fout ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: je hek ut fout. ik hest nie me je gepraten (of zoiets ) Maar ontopic: nee, ik ga niet. ik heb mn buik voor een tijd vol van black metal I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: gaast oek naar die meeting in krimpen kest dan ff met mie prate Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: noe da weist iek noe nie. iek sie wol. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Sear Bliss in Leeuwarden? Hmmm.... Argh, op een donderdag . |
|
Sear Bliss is erg goed live.Heb ze 3 jaar geleden in Tsjechie gezien als headliner.Wat een geweldig optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sear Bliss is geniaal live! Maar volgens de baroeg site komen ze 9 maart ook in de baroeg. Op de sear bliss site staan de nieuwe tourdata helaas nog niet vermeld, maar András vertelde me dat ze hier in nederland waarschijnlijk op vier plekken kwamen spelen... Zenial |
|
is dit echt van dat industriele BM met keybords en die bagger ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Sear Bliss in Leeuwarden, dat is mooi dicht in de buurt. No regrets and no remorse... |
|
quote: Nee, epische BM met trompet en aardig wat Doom invloeden. En geniaal Zenial |
|
quote: Nee het is TOETER-METAL met toeters (van die dingen waar je op blaast niet van die dingen die op (sommige) vrouwen zitten ) dus en wat keyboards maar zeker niet industrial achtig eerder doomy. |
|
quote: was me weer voor |
|
quote: Dat zou mooi wezen ga ik ze weer zien. Hopelijk hebben ze dit keer wat meer soundcheck en speeltijd dan in de Goudvishal vorig jaar . Het zou ook wel leuk zijn als die t-shirts,die al tijden op de site worden beloofd, er dan eens zijn . *Nederlands is moeilijk* [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 06-01-2003 20:49] |
|
Ik was eigenlijk van plan alle vier de optredens te gaan bekijken maar als een ervan in fokking leeuwarden is dan worden het er maximaal drie Zenial |
|
quote: Mooi gesproken Ze zijn namelijk zeker geniaal.Erg goeie sfeer tijdens hun optreden in Tsjechie.Geniaal gewoon Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja die ga ik ook zowiezo missen. Het liefst wil ik ze ook wel meerdere keren zien ligt er een beetje aan op welke dagen en waar het is. |
Index / Concerten |