|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Yepz, tuurlijk, jammer dat we er nooit meer iets van zullen horen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ik heb er 1 cd van ... beetje doorsnee blackmetal band vind ik het. |
|
quote:Inderdaad.....niet slecht, maar ook geen band die je je lang herinnert |
|
Ga je nu jezelf quoten ?? |
|
quote:Nee, dit was weer eens een foutje van mij....Paul was nog ingelogd en ik zat niet op te letten en door jouw snelle reactie kan ik het nu niet meer rechtzetten I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Vraagje Paul. Welke CD heb je er dan van? "Via Dolorosa" toch zeker niet? Op deze CD mengt Opthalamia namelijk op magistrale wijze black met oude doom. |
|
gave plaat ja, Noorse black metal zoals het hoort met een beetje Black Sabbath achtige zooi ertussen door....orgineel en onevenaard. Jammer dat IT spoorloos is verdwenen... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote:Het is toch inderdaad "via dolorosa" ... niet onaardige cd maar nou ook weer niet supergeweldig vind ik. |
|
Oh.Nou jammer dan. |
|
Ik ken het ook, is niet zoveel bijzonders. |
|
Heb Via Dolorosa (wel goed, geen must) , en Dominion (vooral heel anders).. Inderdaad jammer van IT, hij schijnt destijds te zijn vertrokken nadat hij problemen kreeg toen hij uit de MLO stapte om zijn eigen sekte of satanische groep te beginnen (Geloof dat Jon Nodveidt achter hem aan zat, maar daar heeeft hij nou natuurlijk geen last meer van),, IT heeft toen totaal afstand gedaan van de metal scene, alles verkocht, weggegaan.. IT de dwerg.. tjsa.. - mochten mensen zich afvragen waar dit topic nou weer ineens vandaan komt: het is 1:04 en ik verveel me, geen zin om te slapen, kan morgen voor het eerst uitslapen op een doordeweekse dag sinds mijn stage (normaal om 6 uur op!).. |
|
Via Dolorosa heerscht. De sfeer die deze plaat uitsraalt is magistraal. Wat mij betreft klinkt ie errug evil, kippevel. |
|
Ik vind het nog steeds een zeer goede plaat. Ik zet hem net voor de 2e keer achter elkaar op(en kort is die cd nu ook weer niet ). Heersch! |
|
Aardige band maar hun muziek is mij te langdradig. |
|
Gave band.Was echt vernieuwende muziek toen "A journey in darkness" uitkwam.Ik draai nu nog regelmatig hun cd's (behalve de demo-cd "To elishia"). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"A Journey In Darkness" en "Via Dolorosa" vind ik nog steeds erg goeie platen. Goeie composities en een gemeen sfeertje. De groep had inderdaad ook een erg origineel geluid in die tijd. |
|
ken ik niet |
|
Hm, ik ken 1 nummer van Ophtalamia (staat op zo'n verzamelalbumpje genaamd Firestarter) en ik vind het een enorm slappe hap... misschien dat de cd waar het nummer vanaf komt (ik meen Via Dolorosa) als geheel wel ok is, maar dat nummer afzonderlijk: Dolf Brouwers - another dead hero |
|
ja ken het een klein beetje, klinkt wel goed ja The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Die 2 platen heb ik ook. De composities zijn inderdaad uitstekend, de muziek ligt ver, ver boven het gemiddelde. Thus spoke the night spirit.... |
|
Hoe is trouwens die laatste "Dominion" CD ? Heb ik nl nog niet gehoord. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jo McSloom, ik ben geinteresseerd, kun je wat op een niet-nader-te-noemen-ftp-server mikken ? |
|
Grappig dat niemand hier nog de bandnaam goed geschreven heeft OPHTHALAMIA dus... Vind het zelf best cool, maar niet boeiend genoeg voor een hele cd lang... Wel tof artwork trouwens: Zenial |
|
Beetje vaag met die eerste cd 'A journey into darkness'; deze is later heruitgebracht als 'A long journey' met de muzikanten van Edge of Sanity ipv de oorsponkelijke line up van Dissection (!!!) muzikanten. Hmm nu twijfel ik of het niet andersom is; de line up staat lekker niet vermeld dus da's duidelijk [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-12-2002 0:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hoe hou jij in godsnaam al die feitjes en lineups enzo in je hersens zonder frontaal de weg kwijt te raken? My madness, my sadness |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |