|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
maar wel een goed blad. de exemplaren die ik bezit, tenminste. Oud Vuil. |
|
ach, een gegeven paard etc. Oud Vuil. |
|
Jammer dat 'ie niet meer zo vaak uitkomt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ablaze.. jammer van de taal, voor de rest wel een ok blad.. geloof dat ze qua prijs altijd op 6,66 DM zaten, dus dat zal nu wel 6,66 Euro zijn |
|
quote: Volgens mij is het 4 euro, vind het blad niet echt zo goed, de bands zijn vaak niet echt interessant. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
wanneer komt de nieuwste eens uit! volgens mij is er al in geen maanden een verschenen! laatste is nr 42 (Juli/August 2003) [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-06-2004 11:01] |
|
quote: Ik geloof dat de plannen waren om de Ablaze niet meer in Nederland te verkopen. En mijn laatste exemplaar is idd ook nummer 42 geloof ik. |
|
op www.ablaze-magazine.de is ook te zien dat er na nr 42 geen een meer verschenen is..... dus het ligt niet aan de distributie in nederland |
|
Volgens de tijdschriftenhandelaar komt Ablaze waarschijnlijk niet meer uit. Omdat het rommelt op de redaktie van Ablaze, het schijnt dat er 'n paar redakteuren weg zijn gegaan en dat er nog geen vervangingen zijn. |
|
Dat schiet lekker op...Vond het best een leuk blad namelijk... |
|
Ik vond het een slecht blad, bijna net zo slecht als de aardschok. This is Zodiac speaking... |
|
Interviews waren 100x beter dan in de Aardschok, de bands die erin stonden waren 100x interessanter dan die waar de Aardschok over schrijft, en er zat een gratis cdtje bij! Ik zal de Ablaze wel missen . |
|
quote: Voor de bands was dat CD'tje anders helemaal niet gratis, die moesten er vet voor betalen! This is Zodiac speaking... |
|
Vond alleen de eerste +/- 20 uitgaven goed,daarna ging het toch wel achteruit met Ablaze.De interviews werden minder interessant gebracht en er wewrd teveel op onnodige details ingegaan naar mijn mening. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Het blad zelf bestaat nog, onlangs nog gelezen bij een kameraad thuis. Vind wel de kwaliteit en de eigenzinnigheid die ze in het begin hadden helemaal verloren is gegaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is het blad nu officieel dood? was in duitsland nog opzoek naar exemplaren in metal winkels, maar heb niets kunnen vinden... en de webpage doet het ook niet meer |
|
quote: Helaasch al een tijdje. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
das kut want het was een van de weinige interessante bladen |
|
Beetje oud topic maar... Kennelijk bestaan ze weer!...Ik kwam deze link tegen toen ik laatst aan het rondkijken was op het forum van warlust.net: http://www.ablaze-magazine.net/ Goede zaak Alleen jammer dat ze nog niet op mijn email hebben gereageerd die ik een paar dagen geleden naar ze heb gestuurd :S |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |