|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ikk ben voor een ban .. STAIND ???? |
|
had wel jay z ofzow, die ene neger, gezien, moest heel hard lachen |
|
MTV whazdah |
|
quote: Gekke negers ook altijd..... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zaterochtend heb ik die Unplugged Special gezien, door de jaren heen, wel tof, ouwe heavy metalbands die daar hebben gespeeld! ben benieuwd wat er allemaal gaat komen dan, zal wel nix zijn.. |
|
quote: Ik zie het nu al voor me twee accoustishe gitaren kerel ervoor met een condoom over zijn hoofd en een pleister op zijn wang die roept: "yo yo yo... in da house.. nigga westside etc" |
|
quote:jah maar zon pleister is stoer, waarom ze trouwens dan een vlees kleurige pleiter op hun hoofd doen en niet een neger kleurige snap ik niet... maar das een ander verhaal |
|
Valt er bij Jay-z uberhaubt wel iets in te pluggen op die hoeren uit zijn clips na dan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Pssst.... Negers zijn OOK van vlees gemaakt hoor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:hahah jah maar ik had eerst mens kleurig getypt... jah hoe moek het dan noemen 'blanke pleister' |
|
quote: Weet ik het, maar het viel me gewoon op. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Misschien zijn cassette recorder waar hij overheen playbackt |
|
K zag laatst de CD Kiss unplugged liggen bij de bieb, ben maar gouw door gerend, die koppen OK, maar die muziek wordt ik een beetje droevig van I was made for... heel intelligente tekst hoor |
|
Ik moet nog steeds es Nirvana Unplugged in NU opnieuw kopen, die CD is enorm de max! |
|
quote: Zekers, maar ook die van Pearl Jam, Megadeth, Guns N' Roses en Alice In Chains zijn suuuper!! |
|
volgende week canibal corpse unplugged |
|
quote: hehehe Die van Alice in chains is idd erg goed. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Gisteren op Grunge day nog eens Stone Temple Pilots gezien.. Was ook eentje om te onthouden.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Beter herhalen ze de oude series ook...met alle oude bands Vooral Guns'n Roses!!! Das zo vet Maare Canibal Corpse is dat zeker ????? Zou beter zijn I'm Looking up the dead today couse I'm Grave Robbing USA |
|
quote: |
|
quote: Die staat er anders niet op, hoor. Best een heel leuk album. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ze waren ook aan het herhalen ik zag zondag rond een uur of 13:30 Nirvana, dus wie weet herhalen ze wel meer |
|
quote: Kj Brdankt I'm Looking up the dead today couse I'm Grave Robbing USA |
|
quote: Unplugged in New Urk? Wel goed inderdaad.. heb het nog wel ergens op video.. vooral nummers als My Girl, Lake Of Fire, erg goed.. vooral omdat Kurt helemaal niet zo'n hele goede stem heeft, het is puur dat gevoel wat hij erin weet te leggen |
|
Alice in Chains is cool ervan, zo tof zijn geweest als Soundgarden een unlugged versie had gedaan, dat zjin pas artiesten |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |