|
Auteur: |
|
|
ik zit er ook over te denken... |
|
Is wel een leuk idee |
|
NOOIT van gehoord. Maar die line-up van vorig jaar ziet er kwalitatief heel erg goed uit! Niet veel bands die je zomaar vaker ergens anders zult zien. |
|
quote:volledig mee eens |
|
inderdaad, veel bands die niet op de standaard festival-lijst staan (en die je dus toch op wacken ziet een week later) .. Overigens hoeft het helemaal geen dure onderneming te worden. Volyne (de plaats waar het festival wordt gehouden) ligt slechts 60 km van de Duitse grens; , mochten er mensen zo gek zijn (ikzelf denk er wel eens over) om de zondag van te voren al naar Tjechie te gaan en dan daar een week te ouwehoeren voordat Hellfest begint, dan kunnen zij met een Wochenende ticket van Duitse grens (NL) tot Duitse grens (Tjechie) voor 1/5 van 28 Euro (vijfpersoonskaart), om vervolgens de zondag na Hellfest voor hetzelfde bedrag weer terug te gaan, of naar Wacken door te reizen ! ! , daar een week te ouwehoeren, en dan wacken te vieren, om vervolgens de zondag aan het eind van wacken WEER met zo'n superticket naar Nederland te reizen.... Zo heb je dus als je met 5 (of een veelvoud van 5) mensen zou gaan voor 3 x 28 / 5 = ongeveer 17 Euro (!) dus 2 weken chaos en 2 festivals! (bijkomende kosten zijn natuurlijk die naar de Nederlandse grens en die van de Duitse grens naar het Hellfest.) NB: Deze constructie vereist veel ouwehoervermogen en is alleen mogelijk indien OpenHellFest weer precies een week voor Wacken valt... verder weet ik niet of je dan in Tjechie in een hotel / camping moet gaan bivakeren die eerste dagen, of dat je al eerder het terrein op kan zoals bij Wacken. Ook weet ik niet of je het haalt met zo'n wochenende ticket in EEN dag helemaal van Nederland naar Tjechie, maar dat zou dan uitgezocht moeten kunnen worden Auto/busje is natuurlijk ook een heersende optie! Aargh.. het is fuckin' januari, waarom ben ik bezig fuckin'-uber-metal-reis-festival-constructies te verzinnen |
|
Is er uberhaupt eigenlijk ooit iemand van ZM naar dit fest geweest? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:05] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
LOL! Geweldig zeg; op de EIGEN site van de stad/gemeente Voly ne hebben ze een DIJK gave foto's van OHF 2004 neergezet. Coole pics van het publiek, de afterparty, een zooi nederlanders (aan de fles Spa te zien?) en Watain staan er ook erg goed op. Vooral de latere foto's zijn gaaf (zoals altijd ) http://www.volyne.info/fotky/galleries/ohf04/index.htm [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-08-2004 15:12] |
|
Ik was daar aanwezig. Verder waren er toch nog wel zo'n 10? Nederlanders denk ik zo. |
|
quote: Allen maar foto's van Lugubre en Watain??? Wat een kut fotograaf zeg!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Relaxed festival, tweemaal geweest nu... Die treinconstructie die een of ander figuur had verzonnen gaat niet lukken, je kan in ieder geval niet in een dag van de NL-Germaanse grens naar de Tsjechisch-Germaanse grens daar je alleen met de Regionalbahn kan met zo'n kaartje.... Met de intercities is het al krapjes.... |
|
quote: Haha ja, viel me ook al op. Die lelijkerd was er ook niet he, durfden ze vast meer fotos te plaatsen. |
|
Zijn er ook foto's van master's hammer die er één jaar terug optrad? Men zegt dat Franta Storm aan het zingen was maar de 2 foto's die ik ooit zag laten slechts een paar cover artiesten zien. |
Index / Concerten |