|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kheb hun album voor 2 euro opm de gok gekocht .. was geen slechte keus |
|
Hmm, moet ik maar eens in de gaten gaan houden. In Enschede zijn wel een aantal kruisbestuivingen met doom bezig ... Shattered Hope (ex-hills of eternity) mix van Doom en Power (tsja ..) en Bitter Haervest. (en Covered in Ashes natuurlijk ) |
|
quote: Er zitten nog geen nieuwe opnames aan te komen. Ze zijn in een heel nieuwe bezetting bezig en moeten eerst nog goed op elkaar ingespeeld raken. De muziek is trouwens een stuk minder doom geworden. |
|
damn...... kwil godverdomme "Thy Withering Orchard" wel zien..... maar de 18de is wel snel..... heeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien, ik mag het eigenlijk niet missen maar ja, ik zal eens opzoeken waar wageningen ligt en wat voor dag de 18de is ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
hej, ik hoorde vandaag dat wij(ik+vrouw) er ook gaan zijn, als het goed is. ben wel bang dat we de bus terug zal moeten nemen naar veenendaal. theo komt ook, bassist van houwitser, dus als jullie nog wat te zeiken hebben over die band, moet je 'em zeker ff aanspreken. hej, pim, mag ik wat ceedeetjes bij jullie stand leggen van onze band? ceedeetje ruilen? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 13-01-2003 23:40] Oud Vuil. |
|
Jammer.. wij zijn dan in Krimpen .. jullie blijven dan in Wageningen na dat concert zeker, of niet? |
|
Wim, is okay. Leuk dat jullie komen trouwens |
|
quote:Pim, heb je toevallig MSN of ICQ ? |
|
quote: okej dan. ik denk dat zo ongeveer me hele band er ook wel is. en we hebben vervoer. we will ride with the houwitser car of death. met theo dus, oei oei oei, dat zal wel fout aflopen. Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb wel MSN, maar ben daar maar sporadisch te vinden (af en toe in de avonduren). Je kan me beter via mijn e-mail bereiken |
|
quote:Okitedoki |
|
tot vanavond luitjesch |
|
yep. ik ben gekleed, gedouched en enzo. kom maar op. heb trouwens wel pas net vernomen dat die To Elysium en Thy Withering Orchard gothic bands zijn. ojee. Oud Vuil. |
|
zooo, we zijn weer enigszins aanspreekbaar. , vette avond, zeg! Thy Withering Orchard, viel wat tegen, vooral door het slechte geluid, geen eigen geluidstechnicus denk 'k. to elysium, klonk erg professioneel, niet mijn muziek, beetje within tenmptation achtig, maar erg overtuigend neergezet. officium triste was gewoon weer geweldig, massaal geluid, pim op z'n droefst.(ik hoorde zelfs "cleane" zang). heb me goed vermaakt. flesjes palm zijn ook altijd lekker, natuurlijk. Oud Vuil. |
|
quote: zuupschuut Maar ut was zeker wel weer de moeite waard. Van Thy Withering Orchard heb ik maar een half nummer gezien. To Elysium was nie slecht, maar op een gegeven moment erg eentonig. Officium Triste was weer gewoon goed, ut was alleen jammer van die kleine geluidsprobleempjes [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 21-01-2003 22:39] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
eindelijk, een post van een mede zm-er. waren er dan maar 3? (webblaster wim, iron maiden en rajackar) [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-01-2003 22:40] Oud Vuil. |
|
quote:TWO gothic? Sinds wanneer? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |