![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Present. ![]() |
|
ik zal es kijken ![]() |
|
gvd kom es naar het patronaat! ![]() |
|
ff kijken, ik denk wel dat ik er ben ![]() ![]() |
|
Ik ga op 1 februari verhuizen, dus ik weet het niet zeker. Heb er wel zin in. En 4 pleurotjes is niet veel.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Juich niet te vroeg!!! Het is de 013 remember? Muntautomaten @ 1,60 a pop voor Heinekut schuim. ![]() |
|
Ik heb het geheim van de 013 gevonden. 0,5 l. Wieckse Witte voor 2 munten ![]() Ik ga ook wel afkomen denk ik. Vet relaxed, op een zondagmiddag, ideaal. ![]() |
|
neuk het, ik kom gewoon -aerodis ![]() |
|
quote: O really!? Is dat hun geheim? ![]() Ik zal m'n zilveren fleske nogmaals meenemen. Onheilig water voor het dopen der godscheinheilige zielen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-01-2003 17:00] ![]() |
|
quote: Daar past toch weinig witbier in? ![]() - aerodis - Dwaallicht - MBMarduk ![]() |
|
quote: ja! Weet nog niet of ik ga ivm met ver (= auto = geen bier) en zondag. Hmz ok zondagmiddag maakt het wat minder lastig... misschien kom ik wel, wil er wel heen. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-01-2003 17:00] ![]() |
|
Elessar, is het voor jou niet mogelijk om gewoon de trein te pakken?? ![]() |
|
quote: HELEMAAL naar Tilburg ![]() Ander probleem is dat ik om van het station naar mijn huis te komen toch wel met de auto zal moeten... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-01-2003 17:04] ![]() |
|
hehehe ik heb er zin in ![]() VUIG, neem ff van die nieuwe shirts mee ![]() ik moet er toch 1 hebben ![]() |
|
Waar zit je dan, Fryslan?? ![]() |
|
Boven Alkmaar. ![]() |
|
Hmm..is om de hoek ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |