![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
Present. |
|||||||||
|
ik zal es kijken |
|||||||||
|
gvd kom es naar het patronaat! |
|||||||||
|
ff kijken, ik denk wel dat ik er ben |
|||||||||
|
Ik ga op 1 februari verhuizen, dus ik weet het niet zeker. Heb er wel zin in. En 4 pleurotjes is niet veel.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|||||||||
|
quote: Juich niet te vroeg!!! Het is de 013 remember? Muntautomaten @ 1,60 a pop voor Heinekut schuim. |
|||||||||
|
Ik heb het geheim van de 013 gevonden. 0,5 l. Wieckse Witte voor 2 munten Ik ga ook wel afkomen denk ik. Vet relaxed, op een zondagmiddag, ideaal. |
|||||||||
|
neuk het, ik kom gewoon -aerodis |
|||||||||
|
quote: O really!? Is dat hun geheim? Ik zal m'n zilveren fleske nogmaals meenemen. Onheilig water voor het dopen der godscheinheilige zielen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-01-2003 17:00] |
|||||||||
|
quote: Daar past toch weinig witbier in? - aerodis - Dwaallicht - MBMarduk |
|||||||||
|
quote: ja! Weet nog niet of ik ga ivm met ver (= auto = geen bier) en zondag. Hmz ok zondagmiddag maakt het wat minder lastig... misschien kom ik wel, wil er wel heen. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-01-2003 17:00] |
|||||||||
|
Elessar, is het voor jou niet mogelijk om gewoon de trein te pakken?? |
|||||||||
|
quote: HELEMAAL naar Tilburg Ander probleem is dat ik om van het station naar mijn huis te komen toch wel met de auto zal moeten... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-01-2003 17:04] |
|||||||||
|
hehehe ik heb er zin in VUIG, neem ff van die nieuwe shirts mee ik moet er toch 1 hebben |
|||||||||
|
Waar zit je dan, Fryslan?? |
|||||||||
|
Boven Alkmaar. |
|||||||||
|
Hmm..is om de hoek Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|||||||||
| Index / Concerten |