|
Auteur: |
|
|
Present. |
|
ik zal es kijken |
|
gvd kom es naar het patronaat! |
|
ff kijken, ik denk wel dat ik er ben |
|
Ik ga op 1 februari verhuizen, dus ik weet het niet zeker. Heb er wel zin in. En 4 pleurotjes is niet veel.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Juich niet te vroeg!!! Het is de 013 remember? Muntautomaten @ 1,60 a pop voor Heinekut schuim. |
|
Ik heb het geheim van de 013 gevonden. 0,5 l. Wieckse Witte voor 2 munten . Ik ga ook wel afkomen denk ik. Vet relaxed, op een zondagmiddag, ideaal. |
|
neuk het, ik kom gewoon -aerodis |
|
quote: O really!? Is dat hun geheim? Ik zal m'n zilveren fleske nogmaals meenemen. Onheilig water voor het dopen der godscheinheilige zielen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-01-2003 17:00] |
|
quote: Daar past toch weinig witbier in? - aerodis - Dwaallicht - MBMarduk |
|
quote: ja! Weet nog niet of ik ga ivm met ver (= auto = geen bier) en zondag. Hmz ok zondagmiddag maakt het wat minder lastig... misschien kom ik wel, wil er wel heen. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-01-2003 17:00] |
|
Elessar, is het voor jou niet mogelijk om gewoon de trein te pakken?? |
|
quote: HELEMAAL naar Tilburg weet niet of ik dat wel aankan. Ander probleem is dat ik om van het station naar mijn huis te komen toch wel met de auto zal moeten... [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-01-2003 17:04] |
|
hehehe ik heb er zin in VUIG, neem ff van die nieuwe shirts mee ik moet er toch 1 hebben |
|
Waar zit je dan, Fryslan?? |
|
Boven Alkmaar. |
|
Hmm..is om de hoek Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Index / Concerten |