|
Auteur: |
|
|
zaterdag 18 januari is er de tweede editie van MetalDwellsWithin. Op de planken: Pandemia, Insanity reigns supreme, Serial butchter en Martyr. Het zal plaatsvinden in het Ei van Columbus (in de Polstraat). Deuren gaan om 19:00 open en voor 5 euro ben je binnen. meer info: www.metaldwellswithin.tk |
|
Martyr is wel gaaf! |
|
Naast die drie bands spelen ook de Belgische doom ROTS Insanity Reign Supreme. nu met als bassist, Burt, de vroeger drummer van Agathocles (juist vroegere speelt er niet meer in). En verder ook nog Serial Butcher, de deathmetal rots van Belgie, hebben een dijk van een cdemo afgeleverd vorige zomer en zijn nu getekend bij Deepsend records in the US. Degene die denkt dat Aborted de enige deathmetal band uit Belgie is is verkeerd. Serial Butcher gaat weer naar de top waar ze ooit gestaan hebben. Ik zal der zeker zijn, Kom maar massaal af zou ik zeggen. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
quote: als ze opkomen dagen wel jah.. |
|
quote: jeetje! zit Walhalla alweer zonder ruimte?Als dit hier niet stond was ik echt wel naar het vorige gebouw gegaan, maar goed, nou weet ik het gelukkig en ik ben er ook. eindelijk weer iets op een fiets afstand. |
|
quote: ik ga met je mee of je wil of niet Je moeder. |
|
twas wel een leuke avond enzow, al ontbrak het een beetje an de sfeer... martyr was wel geinig serial butcher: 1 bak graftakkeherrie geluid stond heel slecht afgesteld...(was te rommelig) maar de covers van slayer en van cannibal corpse waren wel erg owkee... natron: technisch gezien de beste band van de avond, maar verder vond IK het niet echt super...(geluid was beter dan bij SB ) pandemia heeft mij de grootste nekklachten bezorgdt (waren in mijn ogen ver uit het best) insanity reigns supreme: ik was al moe en dan krijg je nog van die slaapverwekkende doom om je oren... zat bijna te maffen (doet me trouwes denken aan My Dying Bride op wacken'02 - precies hetzlefde verhaal...) [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 19-01-2003 17:09] |
|
h-k en ik zijn in plaats daarvan maar in zwolle gebleven, lekker in de kroeg gezeten, ook leuk Je moeder. |
|
Martyr viel best mee. Goed ze es gezien te hebben. Serial Butcher had naar mijn idee en ook naar wat anderen me lieten verstaan het beste geluid van de avond. Natron en Pandemia hadden een zeer slecht geluid wat bij Insanity Reign Surpeme weer beter was. Natron en Pandemia hebben maandag hier in The Frontline gespeeld en hier hadden ze een veel vetter geluid dan in Deventer en dit zonder PA. Ze hebben een poging gedaan Gent op te blazen en ze waren der nog bijna in geslaagd ook.Die bands zijn zeker zeer goed, heb ze al meer dan eens gezien maar in deventer vielen ze toch echt tegen, dankzij de slechte klank. verder zijnder foto's van Martyr en Insanity op mijn site te zien www.stillonline.be en der komt een hele foto reportage op www.metaldwellswithin.tk over enkele dagen (hangt alleen af hoeveel tijd de webmaster heeft) [Dit bericht is gewijzigd door The Gr!ndk!ller op 21-01-2003 19:49] www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
hopelijk ist de volgende keer niet gelijk met toetsweek Je moeder. |
|
beetje jammer Life doesn't get much better than this! |
|
dude copy paste heerst of niet hehehehe Je moeder. |
|
|
hahahahahahaha Je moeder. |
|
|
hahahahahahaha Je moeder. |
|
|
hmz morgen slotjes tellen hehehehehe Je moeder. |
|
klopt.... heej maar dat is een uhhh beetje jammer Life doesn't get much better than this! |
|
hahahahaha Je moeder. |
|
quote: mietje... ik ben tenmiste een diehard en doe metallen en voldoendes halen tegelijk |
|
en er op de fiets heen kan Je moeder. |
Index / Concerten |