|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het debat op 2 was een verschrikkelijke ongeorganiseerde schreeuwpartij. Onder andere te danken aan die Gristelijke klootzak van een Zwartbol. Gelukkig was daar het radio/tv-debat op zondagmiddag. Werkelijk een verademing!! Er werd naar elkaar geluisterd, standpunten werden rustig uiteengezet, de verschillen werden duidelijk. Echt heel verhelderend. Het debat was naar mijn idee wel een afgetekende overwinning voor links. Of komt dit omdat ik zelf nogal links ingesteld ben? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: neen. Die komen met argumenten die redelijk zijn. Zalm vervalt altijd in de standaardantwoorden en Balkenende zegt nooit iets zinnig. |
|
quote: Ja dat is iets waar ik mij ook vreselijk aan erger. Net als de stompzinnige lpf-achtige oplossingen waarmee sommige politici aankomen vlak voor de verkiezingen om maar even wat van de stemmers van deze partij mee te pikken (ik noem een "vluchtelingen moeten eerst Nederlands leren voordat ze naar Nederland komen" Zalm. Dat is toch totaal onrealistisch ) |
|
quote: Zeker. Ik ergerde me vooral kapot over het onderwerp bijzonder onderwijs. De rechtse klootzakken zijn tegen islamitisch onderwijs, maar Gristelijk onderwijs mag blijven, want "die mensen zijn al geintegreerd in de samenleving" GODVERDOMME!! wanneer is die Zalm voor het laatst op de veluwe geweest? Wat mij wel verbaasd is dat zelfs de SP niet voorstander is van afschaffing van religie in het onderwijs... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Idd. die superchristelijken zijn net zo erg en staan ook sterk buiten de samenleving. Ik hoop dat die lui het nooit voor het zeggen krijgen, als het gebeurt immigreer ik onmiddellijk. Maar dat zijn allmeaal potentiele stemmers en de Slijmjurken van het CDA wil hun christlijke achterban niet tegen het hoofd stoten. Ik denk dat de SP een consessie moet maken, maar in principe wel tegen religieus onderwijs is. Je hoort ze ook weinig over het Koningshuis waar ze ook tegen zijn. raar dat zo een onderwerp nog steeds stemmen kan kosten. |
|
Ik vind sowieso dat die debatten zonder publiek gehouden moeten worden... Bij het RTL4-debat zaten er zoveel irritante en luidruchtige VVD-aanganhers in de zaal dat Zalm zelfs een daverend applaus geoogst zou hebben als hij alleen al zijn neus zou snuiten... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |