|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.iron-pegasus.com www.pervertedtaste.de www.soulsellerrecords.com (of zonder records?) Zo, alvast een beginnetje ! Ik, Wil Schuurman |
|
Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: ligt er ook een beetje aan van welke band je iets zoekt, anders zul je toch internationaler moeten gaan vrees ik |
|
Trieste gast |
|
concerten zijn ook altijd een goede koopplaats, en metalmarkets |
|
wat d8 je van ColdBloodIndustries Nabua Vonveilla |
|
quote: iK d8 nIeT. |
|
Displeased heb ik nog nooit problemen mee gehad. En ze zijn erg betrouwbaar. Ben zelfs IN de winkel geweest in Zaandam. Vrij relaxte lui ... |
|
quote: JiJ OoHw Al?! |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jo h vette bon jovi shit man |
|
quote: Best ernstig |
|
quote: Hehehe nee met de lui is niks mis. Qua t-shirts is alleen een beetje jammer dat de keuze wat beperkt is, zelfs redelijk wat beperkter dan dat ze in hun catalogus aangeven Maar als je niet alleen shirts met band-prints leuk vind maar ook ander zooi moet je ook eens op www.x-tra-x.de kijken... Zenial |
|
quote: Ontzettend lamme eikels zijn het The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Awwww zijn ze gemeen geweest tegen mjutiemjutie? Heb je je cdtjes niet van ze gekregen? Mjutiemjutie nu boos? Zenial |
|
quote: |
|
quote: [offtopic]Kun je me ff mailen over hoe het staat met de promo?[/offtopic] 11.45: restate my assumptions |
|
[offtopic] Hoe kom ik eigenlijk aan die Displeased catalogus? mailtje sturen met aanvraag en adres? [/ot] "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
yeah, ik geloof het wel ? maar waarom zou je dat willen? De site is word dagelijks geupdate, en dat blad komt 3 keer per jaar ofzo je kan net zo goed op de site kijken. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-01-2003 17:00] |
|
|
|
quote: "leuke" site: No Doubt - Don't Speak HIM - Wicked game Within Temptation - The Other Half WHOEHAHAHA, vergeleken met dat is de wehkamp nog best te pruimen [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 14-01-2003 17:00] |
|
Bij Nordstorm is binnenkort ook 1 (!!) shirt te bestellen. Van Dodheimsgard. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Hmm. Nuclear blast is zeker betrouwbaar. BIj xtrax moet je al 10 fuckin pleuro betalen voor de catalogus.. www.stateoffartmetalstore.nl ik geloof dat deze winkel ook mogelijkheid tot mailorderen heeft.. |
|
quote: Hehe dat vind ik niet gek, heb je die catalogus al eens gezien? Een echt boek is dat, a4 formaat, paar cm dik en hard-cover! Wel leuk om in te bladeren Zenial |
|
Een goede Nederlandsche mailorder is www.nlstore.nl Groot mailorder bedrijf a la bol.com, alleen goedkoper, geen minimum order en -belangrijk- alle prijzen zijn inclusief porto! Je hoeft dus niet perse veel te bestellen om de porto eruit te halen. Ze kunnen in principe alles leveren, dus ook obscure underground titels en het meeste is ook standaard op voorraad (je kunt op de site checken of iets op dat moment in voorraad is). |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |