|
Auteur: |
|
|
invloed alcohol. |
|
Ja, wat moet je hier nu van zeggen? Je kan het ofwel geloven, niet geloven of beschouwen als een mogelijkheid en erover denken misschien. Veel meer kan je hier toch niet over zeggen vrees ik. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
nuja meschien niet. maar toch wou ik het ff plaatsen. want geloof jij het? ik weet het namelijk niet.... fear me! why?..just do it! |
|
ik geloof niet zomaar iets en zeker niet dergelijke zaken zonder ik weet wie het beweert. Het kan zijn dat het waar is, het kan ook zijn van niet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
naja ik weet t niet meschien is het maat toeval maar het was bij zo'n auto progamma van van alles wat verkeer politie en gewoon zomaar iets zoals die capri maja ik ga tv kijken mzzl's fear me! why?..just do it! |
|
Was dat nederlands? of ben je aan het eten? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
jezus kristus wat een taal :| |
|
quote: Hier krijg ik nou hoofdpijn van... Zenial |
|
quote: Kun je dit misschien in het Nederlands herhalen?Ik snappe niet... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
gozer had te vaak 'Christine' (Stephen king) gezien The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mutilator... dat zou mijn reply zijn!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Een grote grap. |
|
Dat verhaal heb ik idd ook al eens eerder gehoord. Als het echt zo zou zijn, waarom heeft die eigenaar hem dan nog niet weggedaan. Als ik zou weten dat mijn auto niet normaal doet, zou ik hem niet langer houden. En ten 2e wat knap dat zo'n auto dan ook daad werkelijk een brand overleeft. De meeste auto's zijn dan toch wel total loss. Realistisch gezien is het in mijn ogen een verzinsel. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: *zingt Iron Maiden*" You've got to watch them be quick or be dea-head, snakeyes in heaven the beast in your hea-head." The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Een echte Ford Capri doe je nu eenmaal niet zomaar weg. Zeldzame klasse, die bakken! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dit is natuurlijk complete onzin... Kankerlul |
|
quote: Precies...en dat verhaal van Greycloak voorop ( to GC) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: .....zijn wiel vloog in brand fear me! why?..just do it! |
|
quote: |
|
quote:Hij heeft geen piemeltje hoor. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Net of zo'n brand normaliter niet zal overslaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: er zijn 2 dingen waar ik op geil ok, kramy, en amerikaanse bakken |
|
quote:Hmmm... dan zal ik je misschien moeten teleurstellen, ik heb vandaag gemerkt dat Kramy op mij geilt. Hij kijkt de hele tijd naar mijn broek en begint dan te kreunen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |