|
Auteur: |
|
|
Op 31 Januari (een vrijdag) a.s. zullen optreden: DESASTER ( D - Thrash/Black) Absorbed ( NL - death) zaal open: 20:00 aanvang: 21:00 entree: 5 euro http://www.herrieavond-online.tk (maar daar zal het vast nog niet op staan) edit: Overbodige hoofdletters in de titel omgezet. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 09-01-2003 18:59] |
|
Aanwezig ja... Zeg, Slayne zou toch ok komen ? Ik, Wil Schuurman |
|
Waarom Absorbed??? Desaster heersch! |
|
Pazzop, waar is dat dan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
absorbed is best aardig, dismember rip off... Ik, Wil Schuurman |
|
Desaster ligt in de glorie van holland... ofterwel brabant Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Huh Ze zijn toch duitsch?? |
|
Oh kut ... met desaster bedoelde ik de pazzop !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Niettemin weet ik nog steeds niet wáár in Brabant. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Schuin onder tilburg is het ! Breda-tilburg-bladel is de reis dan, was heel gezellig vorige keer ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Jammer dat de search het niet doet --> "drakkar hellfest topic" -->landkaarten, beschrijvingen e.d. --> BLADEL |
|
ja, net onder Eindhoven. Alleen Absorbed is zo'n zuig band. |
|
boeiend... hoegaarden is wel leuk altijd ! Ik, Wil Schuurman |
|
2 uur met je zatte hoofd fietsen van eindhoven vandaan. |
|
ja..komen die lui die naar Eindhoven gefietst zijn de fiets van onze Bas nog een keer terugbrengen dan ? hahhahaa ach...hij heeft alweer een andere |
|
quote: Maar wel een absolute heersch actie!!! |
|
Denk dat ik ook wel ga.Desaster Heb ze pas 1 keer live gezien en dat was in '97 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |